וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "שער מוקדם ישבור את בית"ר"

האדומים ממשיכים להתכונן לבית"ר: "אין להם מה למכור חוץ ממוטיבציה". בונדר בספק, התלבטות בין טועמה ואלרואי כהן

לאחר יום מנוחה, שבה היום (שישי) הפועל תל אביב להתאמן לקראת המשחק ביום שני מול בית"ר ירושלים בטדי, אך האימון היום נערך כמעט ללא אף אחד משחקני ההרכב הראשון ואלה שפתחו מול אשקלון. פרט לאביחי ידין שייעדר ביום שני עקב צהובים, ערכו יתר השחקנים אימון ריצה בלבד והשאר - כעשרה במספר - סיימו אימון מלא. כרגע, נראה כי לאלי גוטמן וליוסי אבוקסיס שיעמוד שוב על הקווים צפויים לא מעט כאבי ראש.

דני בונדר שלא שיחק ביום רביעי ניסה היום לשוב לאימון, אך נטש אותו לאחר זמן קצר כשהרגיש כאבים במפשעה. כרגע בונדר בספק להתמודדות ואם לא יהיה כשיר עמרי קנדה שפתח מול אשקלון יחליפו. גם ערן זהבי שעדיין סובל מכאבים בקרסולו כמעט והשלים אימון מלא, אולם לקראת הסיום נטש אותו בגלל כאבים. זהבי אמור להיות כשיר לבית"ר ולתפוס את מקומו של ידין בקישור לצידו של שי אבוטבול, ובמקרה הלא סביר שלא יוכל לפתוח, מריו פאצ'לקה ככל הנראה ייכנס לתפקיד הקשר האחורי.

הצוות המקצועי גם צריך להחליט מי יתפוס את תפקיד הקשר השמאלי, כשההתלבטות הטבעית היא בין סלים טועמה לאלרואי כהן. בן שהר שנעדר מול אשקלון בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ישוב לשתף פעולה עם טוטו תמוז בהתקפה.

למרות האימון הפסטוראלי, הגזרה מתחממת לקראת המשחק הטעון מול הירושלמים ביום שני. "לבית"ר אין מה למכור העונה חוץ ממוטיבציה", אמר היום אחד השחקנים בהפועל. "מול הקהל שלהם הם יגיעו עם המון התלהבות, אבל אם נבקיע מוקדם זה ישבור אותם".

המועדון הוציא הבוקר הודעה שאג'וואה קונסטנט פרנק, קשר ניגרי בן 18, יחל להיבחן בקבוצה. הקשר ששוהה בארץ כבר הומלץ לאלי גוטמן וינסה בימים הקרובים להרשים את הצוות המקצועי. אם אכן יעשה כך, ככל הנראה יוחתם על חוזה ארוך טווח בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully