וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - הפועל חיפה: גל אראל גמר את העונה

קשר האדומים סובל מקרע ברצועה וישוב רק עוד כחצי שנה, גם רואש בספק. רביבו עשוי לרדת לספסל (ש', 17:00, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*הפועל חיפה אינה קבוצת חוץ גדולה, אבל בבאר שבע היא יודעת לשחק – מתוך 13 מפגשים בוסרמיל, היא ניצחה לא פחות משבעה.

*הניצחון האחרון של באר שבע על חיפה בוסרמיל הושג במאי 2008. התוצאה: 0:3.

*באר שבע לא מרבה לכבוש מול יריבתה. הממוצע הוא קצת יותר משער אחד למשחק (30 ב-27 מפגשים).

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

בצוות הרפואי והמקצועי של הפועל באר שבע החליטו שדוד רביבו עשוי להיות כשיר כבר למשחק מחר, והודיעו לו כי הוא יעבור מבחן כשירות לפני המשחק. רביבו קיבל היום זריקה שאמורה לשכך את הכאב, אבל גם אם ייכלל בסגל לא יפתח. ליאור ז'אן הגיע לאימון ולא הורשה להתאמן, לאחר שדיווח כי הוא חולה ובמועדון חששו שידביק את שאר השחקנים. נכון להבוקר, השחקן לא יהיה בסגל ובכל מקרה שוב לא יפתח בהרכב.

קלינגר מתלבט האם לפתוח עם ראיין אדלי בקישור לצד ויליאם סוארס, או לצרף שחקן בעל אופי התקפי יותר. אברהים עבדול ראזאק ימשיך לפתוח. דובב גבאי אמור לפתוח, למרות שישנה התלבטות מסויימת בינו לבין סיראז' נאסר. קלינגר דיבר כבר אתמול עם השחקנים ואמר להם: "אני דורש שתשפרו את משחק הלחץ ורמת האגרסיביות". בקבוצה אמרו היום: "ניצחון יפתח מחדש את המאבק על המקום החמישי. הפסד עשוי לגרום להידרדרות".

הפועל חיפה:

האדומים קיבלו היום בשורה קשה, כאשר תוצאות בדיקת ה-MRI של הקשר גל אראל התקבלו, ולימדו כי אראל סובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו, וככל הנראה סיים את העונה. כזכור, הקשר נפצע ביום שבת שעבר מול מכבי פתח תקוה, כאשר סובב את הברך והתפתל על הדשא. אראל יחל בשבוע הבא סדרת בדיקות נוספות שככל הנראה יקבעו בוודאות כי אכן סיים את העונה וישוב למגרשים רק בעוד כחצי שנה.

מלבד חסרונו הצפוי של אראל, אותו יחליף בקישור רן אבוקרט, מי שעוד עלול להיעדר מחר הוא אושרי רואש שנפגע היום באימון. כרגע, בחיפה מעריכים כי הבלם/קשר יפתח מחר. אם לא יהיה כשיר יחליפו גולן חרמון. עוד מתלבט שירזי בין אמיר אבו ניל שפתח מול מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר, לחנן ממן.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: דובב גבאי

אלונה ברקת החתימה במועד ההעברות את אחד החלוצים הכי כישרוניים שיש לכדורגל הישראלי להציע. הבעיה עם גבאי, גם במכבי פתח תקוה, הייתה תמיד שהוא מסוגל להפתיע כל קבוצה בזמן נתון, אבל גם לא לשמור על יציבות. גבאי הוא מסוג השחקנים שהכדורגל הישראלי צריך לתת להם זמן כדי לפרוח. יש לו את כל הנתונים להצליח: מהירות, טכניקה, משחק ראש וקור רוח בתוך הרחבה. אחרי השלושער בהופעת הבכורה הוא נעלם, אולי בגלל שהוא לא מיישם את מה שקלינגר מצפה ממנו – לנצל את המהירות ולעשות סחרחורות למגנים בצד ימין, במקום לאבד כדורים על קו ה-16. נגד ההגנה הלא יציבה של הפועל חיפה, הוא בהחלט מסוגל לעשות את זה.

הפועל חיפה: סביטי ליפנייה

כשחיפה ניצחה את מכבי תל אביב וקרית שמונה בחוץ, היתה זו ללא ספק ההגנה שהיתה החוליה החזקה בקבוצה. מחר, אם הפועל חיפה רוצה לשוב עם נקודות מהנגב, היא צריכה את ליפניה הבלם הוותיק והטוב שייתן שקט וביטחון מאחור. משחק חזק בהגנה וחיפה כבר יצליחו לגנוב את השער בכדי לחזור עם הנקודות לכרמל.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דודזאדה; סוארס, ראיין אדלי (יוסי תורג'מן), אברהים עבדול ראזאק, ערן לוי; ליאור אסולין, דובב גבאי (סיראז' נאסר).

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש (גולן חרמון), אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן (אמיר אבו ניל), אסי בלדוט, סאשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully