וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל אשקלון: מי שמאמין לא מפחד

האורחים מהדרום מעולם לא ניצחו את המלאבסים, ויקוו לעשות כך עם חזרת יברויאן. דוד הקרין וידאו של ארז כץ (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*בדף הסטטיסטיקה הזה אין לנו ממש מה לכתוב לכם: הלוזונים, שימו לב, ניצחו בכל המפגשים שנערכו בהיסטוריה. מספרם: שלושה.

*הפועל אשקלון מעולם לא הבקיעה לרשת של מכבי פתח תקוה בליגה. הכובש היחיד בעשור הנוכחי לזכות הכחולים הוא טל בן חיים.

*לפני שהגיע לאשקלון, הפעם האחרונה שגיא עזורי התארח אצל קבוצתו לשעבר הייתה במדי הפועל באר שבע. הוא ניצח במשחק החוץ אז 0:1, באוגוסט 2010.

* אשקלון מגיעה למשחק לאחר חמישה הפסדי ליגה רצופים.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

ההכנה הטקטית החשובה ביותר של פרדי דוד לקראת המשחק הייתה ההתמקדות בחלק ההגנתי. המאמן הפתיע כשהקרין לשחקנים קלטת ובה רכז בני השרון, ארז כץ, מדבר על עבודת ההגנה. "תלמדו", אמר לשחקנים. דוד הקרין קלטת של היריבה וקטעים מהמשחק מול הפועל חיפה. שחקן בקבוצה אמר: "הקלטת הזאת הייתה מעניינת יותר מאשר הרצאה משעממת על טקטיקה".

דוד תרגל היום רק את החלק ההגנתי: לבקוביץ', אוזן, מגמאדוב, דמארי (מחליף את ביזרה המורחק), דנין, אופיר ובקל. בקבוצה חוששים מעט מההתנהגות של איליה יברויאן במשחק מול מכבי תל אביב. גורם בקבוצה אמר: "אנחנו שמחים על שיבוצו של מאיר לוי ומקווים שהוא לא ייתן ליברויאן להתפרע כמו במשחק הקודם של אשקלון מול מכבי תל אביב, כשגרם לשברים בפניו של ריף פרץ".

הפועל אשקלון:

גיא עזורי עשה לא מעט הכנה מנטאלית לקראת המשחק לאחר שאשקלון צברה חמישה הפסדים רצופים וישנו חשש שהשחקנים יפסיקו להאמין. אחד השחקנים אמר: "קשה להיות אופטימי כשמפסידים כל כך הרבה פעמים, לפחות זה שהבקענו נגד מכבי שני גולים ושיחקנו טוב נתן ביטחון שאפשר לעשות דברים יפים ולצאת מהמצב הזה, אבל יכול להיות שעוד כמה הפסדים נאחר את הרכבת וחייבים לעצור את זה אפילו עם תיקו".

אדיר טובול ירצה עונש הרחקה לאחר שצבר חמישה כרטיסים צהובים ואת מקומו ימלא דניאל היידמן. כמו כן, אמייה טגה ימשיך לשחק בעמדת המגן הימני במקומו של שי פטלק, שימשיך לפתוח בקישור. מי שיחזור להרכב הוא איליה יבוריאן שריצה בגביע עונש הרחקה מהמשחק נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: ניצן דמארי

רק לפני חודשיים הודיעה מכבי פתח תקוה שהיא מעוניינת להחתים את הבלם, שאף זומן למחנה האימונים של לואיס פרננדז, לטווח ארוך. אבל מאז ההודעה הזאת לא הרבה השתנה. דמארי נכנס להרכב בהפוגות, בעיקר כשביזרה או מגמאדוב פצועים, והוא עדיין לא הפך להיות הבלם שכולם דיברו עליו. הפתרון הכי טוב שפרדי דוד יכול למצוא הוא שילובו לטווח ארוך. תאמינו לנו, לא רק פרננדז עדיין לא הבין איזה בלם צומח כאן, אלא גם הלוזונים בעצמם. בעונה הבאה, כשמספר ארבע יפרוש, תהיה לו הזדמנות אמיתית להוכיח מה הוא יודע באמת. המשחק מול אשקלון הוא בסך הכל תחנה קטנה בדרך לשם, אבל משמעותית ביחס למספר ההופעות שלו בהרכב העונה.

הפועל אשקלון: איליה יברויאן

הרבה מאוד כסף השקיעו באשקלון בחלוץ שעדיין לא נותן אפילו חלק קטן ממה שמצפים, ואף מפגין חוסר בגרות בהתנהגותו. אם יברויאן יירד עם אשקלון ליגה, זה אולי ימתג אותו כלא ראוי לליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מגמאדוב, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג, טל בן חיים, עומר דמארי, עומר גולן.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, אמייה טגה, סואד פילקוביץ', דרקו לובריץ', דניאל היידמן, רביד גזל, שי פטלק, מחמוד עבאס, שניר גואטה, איליה יברויאן, אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully