וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ראיתי מה כתבו על עוסמאן, לא אוהב את זה"

4.3.2011 / 13:08

מאמן מכבי חיפה הגן על השחקן באסיפה, אבל משומר צפוי לשוב להרכב. גורם בקבוצה: "רפאלוב יכול לקחת את המושכות מקטן"

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול הפועל רמת גן ביום ראשון. הנושא העיקרי עליו דובר באימון היה ההיעדרות הצפויה של יניב קטן, שלא ברור האם יחזור העונה.

במועדון מצפים כעת מליאור רפאלוב שייטול את שרביט המנהיגות, אם כי הבהירו שקטן ימשיך ללוות את הקבוצה לפני משחקים ויהיה מעורב מאוד בנעשה. גורם בקבוצה אמר: "רפאלוב מסוגל לקחת את המושכות מקטן, אבל צריך להבין שזה תהליך הדרגתי. קטן יהיה שם כדי לכוון אותו".

אלישע לוי לא תרגל הבוקר הרכב, אבל נראה שרפאלוב, שחזר להבקיע מול הפועל ירושלים, ימשיך לקבל קרדיט. אייל משומר צפוי לחזור ל-11 בגלל האכזבה מכושרו של עלי עוסמאן, שנראה שעדיין לא חזר לכושר מאז שנפצע.

אריק בנאדו ואנדריי פיליאבסקי יפתחו במרכז ההגנה, וטאלב טואטחה בצד שמאל. גם גוסטבו בוקולי מועמד לחזור להרכב, אבל עדיין לא ברור על חשבון מי. בהיעדרו של קטן, אייל גולסה יקבל יותר חופש בחלק הקדמי.

לוי אמר היום באימון: "היה לנו משחק לא קל מול הפועל ירושלים, אנשים מבחוץ לא יודעים כמה הביטחון חשוב לקבוצת כדורגל ורק כותבים. במחצית הראשונה לא היה לכם ביטחון וגם לגולים זה יכול לקרות. אני רואה את הטענות על עלי עוסמאן בתקשורת, לא אוהב את זה. אני מבקש לא לדבר, מה שקורה בחדרה ההלבשה שיישאר פה".

הגרלת רבע גמר גביע המדינה זימנה לקבוצה דרבי. המשחק ייערך ב-20 לאפריל. שחקן בקבוצה אמר: "העדפנו לקבל דרבי מאשר משחק מול הפועל תל אביב או כל קבוצה אחרת מחוץ לקריית אליעזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully