וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-קרית שמונה: חושבים על פלייאוף עליון

הדס גרינברג

4.3.2011 / 12:25

במכבי נתניה מתכוונים לנצל את הביתיות מול קרית שמונה (שבת, 19:00) כדי לחזור לנצח וטפס לחלק העליון של הטבלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הראשון שברה נתניה לקרית שמונה בצורת קצרה של שלושה משחקים ללא ניצחון כשגברה עליה 0:3. אלרואי כהן כבש צמד, עמאשה הוסיף עוד אחד.

* בעשור האחרון נפגשו שתי הקבוצות 11 פעמים. לקרית שמונה יתרון של ארבעה ניצחונות לעומת שניים בלבד של נתניה. חמישה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו, ארבעה מתוכם ללא שערים.

* מתוך 11 המפגשים שישה התקיימו בקופסא, אבל נתניה ניצחה רק באחד מהם תחת הדרכתו של לותר מתיאוס, בעונת 08/09, בתוצאה 1:2. את קרית שמונה אימן אז אלי כהן.

* המשחק שהניב הכי הרבה שערים בין השתיים הסתיים בניצחון 1:3 של קרית שמונה בקופסא במאי 2009.

מפתחות וטקטיקה

מכבי נתניה:

בקבוצה סיימו את ההכנות לקראת המשחק אותו יארחו באצטדיון הקופסא. מי שנחשב לעוגן של הקבוצה, קובי דג'אני, ייעדר לאחר שהורחק במשחק הגביע. עומר פרץ עשוי להחליפו. דלה ימפולסקי וליאוניד קרופניק שנעדרו ממשחק הליגה האחרון בשל צבירת כרטיסים צהובים יחזרו להרכב. ראובן עטר הקרין לשחקניו קטעי וידאו של קרית שמונה בניצחון מול באר שבע, והזהיר אותם מההתקפה המהירה של הקבוצה מהצפון, ובפרט מאדריאן רוצ'ט ושמעון אבוחצירא.

קרית שמונה:

אחרי ההפסד במחזור האחרון לבני יהודה, בקרית שמונה יודעים כי אם ימשיכו לאבד נקודות חשובות, הקבוצות שנמצאות תחתיהן עלולות לאיים על מקומם בפליאוף העליון. נכון לכרגע חמש נקודות בלבד מפרידות בין רן בן שמעון שנמצא במקום הרביעי למכבי פתח תקוה, בני יהודה והפועל עכו שדולקות אחריו, כאשר לנתניה שש נקודות פחות.

וויליאם נג'ובו שנעדר ממשחק הגביע בשל צבירת כרטיסים צהובים עשוי לשוב לתמונת ההרכב כאשר עדיין לא ידוע האם אופיר חמו שהציג יכולת טובה במשחק הגביע יהיה זה שישלם את המחיר. התלבטות נוספת לבן שמעון היא בגזרת השוער. גיא חיימוב אמנם הפך לשוער הקבוע בהרכב בליגה, אך בן שמעון אוהב לתת את ההזדמנות גם לדני עמוס שפתח בגביע והציג יכולת טובה. סלאח חסארמה שקיבל מנוחה במשחק הגביע צפוי לשוב להרכב כאשר יניב לביא או איתן טיבי יפתחו לצידו.

יעמוד למבחן

מכבי נתניה - ליאוניד קרופניק

אחרי שנעדר במחזור האחרון בשל צהובים, קרופניק יחזור למרכז ההגנה לצידו של עמרי בן הרוש ויעמוד למבחן אל מול החלק ההתקפי המהיר והמסכן של קרית שמונה. בסיבוב הראשון חוליית ההגנה שלו לא ממש הסתדרה איתם וספגה שלושה שערים. האם זה יקרה שוב?

קרית שמונה - ברק בדש

הוא אמנם איבד את מקומו בהרכב בשבועות האחרונים אך בגביע המדינה השבוע הוא הזכיר לרן בן שמעון שהוא יודע לכבוש, אם יעשה זאת גם מחר הוא ימצא במהרה את הדרך חזרה להרכב הפותח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, ניר נחום, עומר פרץ (עדי נמני), דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

קרית שמונה: גיא חיימוב, אורי שטרית, סלאח חסארמה, איתן טיבי (יניב לביא), אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אופיר חמו, אדריאן רוצ'ט, ויאם עמאשה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully