וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-הפועל פ"ת: הכירו את יובל נעים החדש

מאמן הפועל פתח תקוה מבטיח שלא להיגרר לפרובוקציות מול הקבוצה ממנה פוטר. אוהדי סכנין אדישים למאבק התחתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה בסכנין הושג בנובמבר 2008. זאת הייתה תבוסה (0:3) ובכלל, בארבעת המשחקים האחרונים שם היא כבשה תשעה שערים.

*פתח תקוה ניצחה בארבעה מתוך שבעה משחקים בהם התארחה בסכנין. בפעמיים היחידות שהפסידה זה קרה בתוצאה זהה של 2:0.

*יניב לוזון הוא השחקן היחיד מבין שתי הקבוצות ששיחק במדי היריבה וגם כבש מול קבוצתו הנוכחית. זה קרה במדי סכנין לפני שנתיים. הבעיה: מחר הוא לא משחק.

*ויש גם שתי תוצאות זרות מאוד ביחס למפגשים בין הקבוצות: פתח תקוה מעולם לא ניצחה את סכנין כשהיא מארחת, ומבין כל המפגשים בדוחא הסתיים רק משחק אחד בתיקו. מעניין.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:
השאלה הגדולה שעלתה הבוקר (שישי) בהפועל פתח תקוה נוגעת לקבלת הפנים שלה יזכה יובל נעים בסכנין. המאמן שצוטט השבוע בראיון בוואלה! ספורט בנוגע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לעזוב את סכנין ועקץ את עבאס סואן וחסן אבו סלאח, אמר השבוע: "השינוי בי מתחיל במשחק מחר. אתם תראו יובל נעים אחר. כמו שהבטחתי, לא אגרר לפרובוקציות".

המאמן הסביר השבוע בצורה פשוטה כיצד הוא יכול להתמודד עם היעדרות של שחקן מפתח כמו יניב לוזון. גיא צרפתי, גיא דיין ולוזון מתחרים על שתי עמדות בקישור. בהיעדרו של לוזון, השניים האחרים ינסו לעזור לעידו אקסברד שבתקופה האחרונה מסכן את השער בכל פעם שהכדור אצלו ברחבה. נעים לא צפוי לשנות את המערך ההגנתי שלו, שכולל את פביאן סטולר כבלם לצד גל כהן. כמו אייל שן, גם עמירן שקלים הפצוע לא בסגל יגאל אנטבי יחליף אותו. רפי דהן, רועי גורדנה וישראל זגורי יתמקדו במשימות הגנתיות ולמעשה החזרה של צרפתי תהיה השינוי היחיד בהרכב בהשוואה למשחק הליגה האחרון. כפי שפורסם אתמול, שניר דורי הפצוע עשוי שלא לשוב לשחק העונה. השוער השלישי, תום קשתי, יישב על הספסל.

הקבוצה תצא היום למלון בנצרת עילית, שם תערוך את ההכנות האחרונות לקראת המשחק. יובל נעים יערוך רק אז את האסיפה המסכמת שלו לקראת המשחק.

בני סכנין

במקום להתעסק במיקום של הקבוצה בליגה, נראה שמירב ההתעסקות השבוע של בני סכנין הייתה המפגש המחודש עם יובל נעים, שפוטר מהקבוצה עוד בטרם החלה העונה. בסכנין ניסו להשתמש במפגש הפקנטי הזה בכדי למשוך אוהדים להגיע לדוחא, אך גם השבת לא צפויים יותר מדי אוהדים להגיע למגרש אחרי שאיבדו את האמון בהנהלה ובצוות המקצועי.

בסכנין יודעים כי מדובר במשחק על שש נקודות, וניצחון של פתח תקוה מחר יותיר את המאבק על ההישארות בין סכנין לאשקלון. המאמן סלובודן דראפיץ' לא צפוי לערוך שינויים בהרכב מחר לעומת זה שפתח מול מ.ס אשדוד, אך הוא עדיין מתלבט בין נסטיה צ'ה לחמד גנאים בקישור.

יעמוד למבחן

הפועל פתח תקוה: גיא צרפתי.

בחודש אפריל יסגור גיא צרפתי שנה ללא שער ליגה, אבל למרות זאת ההשפעה שלו על הקבוצה תמיד הייתה מובהקת. צרפתי לוקח חלק פעיל בהנעת הכדור בחלק הקדמי, מרבה לסכן את השער בבעיטות חופשיות והמוציא לפועל של לא מעט מההתקפות של הקבוצה. אחוז המשחקים בהם שותף מאז לצד מאזן השערים שלו בשנתיים האחרונות מוכיח שכל המאמנים שהגיעו לפתח תקוה באותה תקופה באמת האמינו בו. מה שחסר לו עכשיו זה שער לרזומה, שיזכיר לנו מה הוא יודע לעשות כשהכדור אצלו. סוג של מבחן, לא?

בני סכנין: חאלד חלאיילה.
מעבר ליכולת הלא מרשימה של שתי הקבוצות העונה, הדברים הכי מכריעים במשחקי תחתית הם האופי והמלחמה על המגרש. לקפטן חלאיילה יש את התכונות האלה בשפע, אך מחר הוא גם צריך לסחוף אחריו את שחקני הקבוצה למשחק הקרבה וגם להוכיח מנהיגות על המגרש. הדבר האחרון שחסר לסכנין הוא הפסד נוסף מחר. בשביל זה הקבוצה חייבת קפטן דומיננטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכב משוער

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, גל כהן, יגאל אנטבי, רפי דהן, ישראל זגורי, גיא צרפתי, גיא דיין, רועי גורדנה, עידו אקסברד.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה (חמד גנאים), דנאיל מיטב, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully