וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לשחקנים: "צריכים לדעת איך לצאת מהמצב"

3.3.2011 / 15:00

מאמן הפועל באר שבע ערך אסיפה והקרין את השערים נגד עירוני קרית שמונה. לתקשורת אמר המאמן: "אנחנו מחוזקים מאוד"

ספורט 5

בהפועל באר שבע ממשיכים לנסות לחזור לשגרה אחרי התבוסה 4:0 לעירוני קרית שמונה בגביע המדינה. כזכור, אתמול (רביעי) העניקה הבעלים אלונה ברקת גיבוי לניר קלינגר ואמרה בשיחה עם השחקנים: "ניר קלינגר יישאר בקבוצה ואם זה תלוי בי גם לעונה נוספת. אתם צריכים להוציא אותם מהמצב הזה". המאמן ערך היום אסיפת שחקנים, שבמהלכה הקרין את השערים שספגה הקבוצה.

"אנחנו צריכים לגלות שיפור במשחק ההגנה, במשחק הלחץ וברמת האגרסיביות", אמר קלינגר לשחקנים. "אנחנו גם צריכים לעבוד על צמצום מרחקים. עשינו לא מעט טעויות בשערים שספגנו ואנחנו צריכים לדעת איך לצאת מזה". בנוסף, דוד רביבו כמעט בוודאות לא יהיה כשיר למשחק הקרוב של הקבוצה נגד הפועל חיפה.

המאמן המשיך לנסות להרגיע את האווירה ודיבר היום באימון, כשהבהיר: "אנחנו מחוזקים מאוד. כל קבוצה עוברת את המשבר שלה ואת התקופה הפחות טובה, אבל החוכמה היא להתמקד בצד המקצועי בדברים שכרגע הם פחות טובים, וזה אומר להתמקד במשחק ההגנה. אני מאמין שזה גל שיחלוף במהרה".

המאמן נשאל גם על היחסים בינו לבין הקהל, אחרי שלאחר המשחק נגד קרית שמונה המתינו למאמן אוהדים כועסים מחוץ לאיצטדיון. "אני לא יודע על איזה סדק עם הקהל מדברים", אמר המאמן. "היו אתמול כ-20 אוהדים אחרי האימון. שוחחתי איתם ואני תמיד מדבר איתם. כולנו מבינים שאנחנו צריכים להיות משפחה אחת. סדקים לא מובילים לשום מקום. אין לי בעיה לדבר עם אוהדים גם אם הם כועסים. לא סדקים ולא נעליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully