וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן לאלה: "מקווה להבקיע שער מכריע גם העונה"

שחקן הפועל ת"א מקווה לחזור לסגל מול סכנין בשבת הבאה. מקורב לאחד הבעלים: "אי אפשר לסבול את הגועל נפש ביניהם"

קובי אליהו

צפו בתגובות לאחר הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל אשקלון
צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הצוות המקצועי של הפועל תל אביב לא היה ממש מרוצה מהיכולת שהציגה הקבוצה בשמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל אשקלון (1:2), אך עם זאת בקבוצה שבעי רצון מהעובדה שהקבוצה לא הפסידה אחרי התצוגה שלה נגד מכבי חיפה.

בצד החיובי, מי שקיבל את קריאות העידוד עם הירידה לחדר ההלבשה היה לא אחר מהחלוץ מהראן לאלה הפצוע שלא שיחק כבר מהקיץ. לאלה עבר היום בדיקת מאמץ ברגלו שהראתה סימנים חיוביים מאוד. ביום שני אמור החלוץ לעבור בדיקה נוספת אצל רופא הקבוצה ד"ר משה לוינקוף ועל פי הבדיקה היום נראה כי השחקן יחזור לאימונים מלאים לאחר המשחק נגד בית"ר ירושלים.

הציפייה של לאלה היא להיות חלק מהסגל למשחק בסכנין או מ.ס. אשדוד בעוד כשבועיים. אתמול החלוץ התרגש ממחוות האוהדים ולאחר מכן דיבר עם חבריו, כשאמר: "אני כבר לא יכול לחכות לחזור למגרשים. אני מתגעגע לקהל, לשערים ולשמחה. אני מקווה להבקיע לפחות עוד שער אחד העונה שיהיה מכריע כמו בעונה שעברה מול מכבי חיפה".

לאלה פרגן לחבריו ולצוות המקצועי לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ואמר להם: "זו חוויה לשחק בטדי. אני יודע שבשביל האוהדים תתנו את כל מה שיש לכם בטדי. זה לא משנה אם זה יהיה עם גוטמן או רק עם אבוקסיס. שניהם עושים עבודה מצוינת ואני בטוח שאפשר לנצח שם". אחרי הבדיקה היום אמר החלוץ: "אני יודע שיש לי תחרות קשה על מקום בהרכב וששהר ותמוז פשוט מצוינים, אבל אני עובד קשה ואני מקווה שאני אוכל לתרום לקבוצה עוד העונה. אני פה להרבה שנים".

לאלה שלא קיבל את משכרותו החודש, כמו שי אבוטבול, קיבל עם חברו לקבוצה הבטחה שעד הערב יועברו משכורותיהם מצד טביב, שרוצה לטענתו לשבת איתם על חוזים חדשים שיכללו את המענק בגובה 200 אלף שקלים שכבר קיבלו. אם עד השבוע הבא לא יהיו התפתחויות, צפויים השניים לשקול את צעדיהם מול הקבוצה. אגב, מי שעוד סובל מעימות הבעלים הוא איתי שכטר, שרצה לצאת להתרשמות בקייבו האיטלקית, אך נדחה באופן סופי היום על ידי הפועל, מה שגרם לתסכול רב אצל החלוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הערכה: תוך מספר ימים הליך הבמבי יחל

בצד השלילי של המשחק אתמול עמד במוקד הסכסוך בין הבעלים מוני הראל ואלי טביב. לאוהדי הקבוצה נמאס מהסחבת והם הגיעו לביתו של טביב כדי להפגין ולדרוש ממנו לעזוב את הקבוצה. הבעלים עצמו הבטיח כי תוך עשרה ימים הליך הבמבי ייצא לפועל. מקורבים להראל ולטביב אמרו היום שהמצב בלתי נסבל ובימים האחרונים המצב "הפך להיות גיהנום". "לכולם נמאס מזה", אמר אחד המקורבים. "זה הפך להיות מלחמת עולם בקבוצה ואי אפשר לסבול את הגועל נפש הזה".

בהפועל תל אביב מעריכים כי תוך מספר ימים אכן הליך הבמבי יחל ולהפועל יהיה בסופו של תהליך בעלים אחד. בינתיים לאור המצב בקבוצה מתקשים להכין את העונה הבאה ולכן על אף ההצהרות, גוטמן עדיין לא קיבל הצעה לעונה הבאה.

במסגרת ההכנות למשחק בטדי השחקנים היום נהנים מיום מנוחה. מחר אמורה הקבוצה לחזור להתאמן לקראת המשחק בטדי. ערן זהבי, שלא שותף אתמול בשל פציעה בקרסולו, אמור לחזור להרכב ביום שני על חשבון אביחי ידין שצבר חמישה כרטיסים צהובים וייעדר נגד בית"ר ירושלים. זהבי יחזור לקישור האחורי לצד שי אבוטבול, כאשר אבוקסיס וגוטמן יצטרכו להכריע מי יעלה כקשר השמאלי, כאשר סלים טועמה ואלרואי כהן יעמדו במרכז ההתלבטות. בן שהר, שנעדר אתמול בשל צבירת חמישה צהובים, יחזור להרכב במקום ויקטור מרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully