וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: אין הכרעה, הצדדים סיכמו על הארכת המועד

4.3.2011 / 0:57

ארגון השחקנים והליגה היו אמורים להגיע להסכם, אולם גם לאחר תום הדדליין ימשיכו להתדיין. הוק שוחרר וחתם מחדש בגרין ביי

שעת השי"ן הגיעה. הלילה (בין חמישי לשישי) יפוג תוקפו של ההסכם בין ה-NFL לארגון השחקנים, מבלי שייחתם הסכם חדש. עם זאת, הליגה וארגון השחקנים הסכימו על ארכה של יממה, בתקווה לגשר על הפערים. אם גם אז לא יושג הסכם חדש, ליגת הפוטבול המקצוענית תיחשב ללא פעילה. כל ההעברות והמהלכים יוקפאו ועל השחקנים ייאסר ליצור קשר עם הקבוצות.

ביום שישי צפויים הצדדים להמשיך להתדיין, כשמהפגישות שנערכו עד כה לא יצאו הדלפות ולא ברור איזו התקדמות הושגה. אין פירושה של שביתה שבכלל לא תהיה עונת משחקים ב-2011, אולם ייתכן שהליגה תאבד מחזורים רגילים ותשוחק חלקית, כפי שקרה ב-1987. במקרה שלא ייכנס ההסכם לתוקף, ארגון השחקנים עלול להתפרק ולהשאיר את השחקנים לייצוגם העצמי.

בינתיים, גרין ביי שחררה את הליינבקר איי ג'יי הוק, שהיה צפוי להשתכר 10 מיליון דולר ב-2011. מאוחר יותר סיכם השחקן שוב בקבוצה על חוזה חדש בן חמש שנים. סטיבן ניל, הגארד של ניו אינגלנד, פורש לאחר 10 עונות ב-NFL. מייקל ויק אישר את תיוגו כשחקן הפרנצ'ייז של פילדלפיה, כשחתם על חוזה לעונה אחת וכמוהו גם האלוטי נגאטה מבולטימור. ג'יימס הריסון, הליינבקר של פיטסבורג, צפוי לעבור ניתוח שני בתוך שבועיים בגבו. הטייט אנד ג'רמי שוקי, ששוחרר בשבוע שעבר מניו אורלינס, חתם בקרוליינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully