וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "אנחנו ברמה של ברצלונה"

3.3.2011 / 6:40

פורוורד מכבי ת"א לא נלחץ מההפסד לספרדים בשבוע שעבר: "אנו אחת הקבוצות החמות באירופה. פרקינס הוא המנהיג"

אמנם העלייה לרבע הגמר כבר מונחת בכיסם של מכבי תל אביב, אך בקבוצה מעוניינים לשמור על דריכות לקראת המשחק מול רומא הערב (21:45, ערוץ 10). לאחר הניצחון הדחוק על הפועל חולון בליגה והיכולת הפושרת שהציגו הצהובים, אמר דייויד בלאט לשחקנים כי "זו לא סיטואציה ריאלית שננצח כל משחק ב-30-40 נקודות הפרש". אך עם זאת הוא דירבן אותם: "בואו נשמור על הכדורסל שלנו. צריך להמשיך הלאה ולדחוף", אמר בחדר ההלבשה.

במכבי רוצים להציג את האינטנסיביות שבערה בקבוצה, אך התפוגגה במקצת בתקופה האחרונה. בקבוצה מייחסים משנה חשיבות למשחק הערב, בשל איבוד הביתיות בשלב הבא ביורוליג. בעבור המועדון, המשחק באיטליה מהווה אימון הכנה, מקצועי ומנטלי כאחד, למשחקי החוץ.

"אולי אין משמעות לגבי מיקום הבית במשחק מול רומא, אבל הוא מאוד חשוב עבורנו. אנחנו רוצים לנצח כל משחק", אומר ריצ'רד הנדריקס לוואלה! ספורט. "מנטלית, אם ננצח בחוץ זה יכול לעזור לנו, ולכן המשחק חשוב. הייתה לנו הצלחה במשחקי החוץ במשך העונה, ואנחנו יודעים שאנחנו בהחלט מסוגלים לנצח בחוץ. המשחק האחרון בסיבוב הזה של היורוליג יהיה הכנה טובה לקראת שלב ההצלבה", מודע הנדריקס לייעודו הרב משימתי של העימות הערב.

עד כמה מהווה המשחק מול הפועל חולון, שמכבי קרטעה בו, קנה מידה להמשך? "בסופו של דבר ניצחנו", הודף האמריקני כל רמז לחשיבה פסימית. "צריך לתת גם לחולון קרדיט, היה להם משחק טוב ותוכנית משחק טובה. אמנם היו לנו ירידות במהלכו, אבל התעשתנו כשהיינו צריכים".

הפורוורד לא סבור שהביטחון העצמי של קבוצתו התערער בעקבות ההפסד לברצלונה: "ממש לא איבדנו ביטחון כקבוצה. מובן שכשחקנים תחרותיים כולנו רצינו לנצח במשחק, אבל הייתה סיטואציה שהיינו צריכים לנצח בעשר נקודות, ואולי זה שינה דברים ושינה לנו את הפרספקטיבה תוך כדי המשחק. הפסדנו משחק בבית, אבל לא צריך להסיק יותר מדי מסקנות מהמשחק מול ברצלונה, צריך להמשיך הלאה ולהסתכל קדימה לקראת רומא".

הנדריקס לא חושב שברצלונה טובה יותר ממכבי: "אנחנו וברצלונה באותה רמה. זה טוב מאוד לבדוק את עצמנו מול אלופת אירופה ואחת הקבוצות החמות באירופה, אבל גם אנחנו אחת הקבוצות החמות". על תרומתו ודקות המשחק שלו אומר הנדריקס: "אי אפשר להיות מודאג מדקות המשחק שאתה משחק, זה לא מפריע לי כמה אשחק. אני רוצה לתרום מתי שאני על המגרש".

מיהו המנהיג של מכבי, לדעתו של הנדריקס? "יש הרבה מנהיגים על המגרש ומחוצה לו, אבל פרקינס הוא השחקן שמנהיג, שאתה עוקב אחר האנרגטיות שלו. הוא זה שקובע את הקצב ושחקנים אחרים מעלים את הקצב בעקבותיו. הגנתית, פרקינס הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש לנו. הוא לפעמים יכול אפילו לסחוב אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully