וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "למשחק בבלומפילד היה חלק"

2.3.2011 / 23:01

מאמן מכבי חיפה קשר בין ההפסד במשחק העונה ליכולת החלשה בניצחון הגביע. לופא קדוש: "גאים, עשינו כבוד למועדון"

ברני ארדוב

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מי שציפה שמכבי חיפה תוציא את כל העצבים מהתבוסה במשחק העונה על הפועל ירושלים, טעה טעות מרה. הירוקים הציגו יכולת חלשה, נראו עדיין בהלם ואיפשרו למוליכת ליגה א' דרום לעלות ליתרון בעקבות שער עצמי מגוחך של ניר דוידוביץ' (19). תומר חמד (21) וליאור רפאלוב (66) מנעו מבוכה גדולה יותר וקבעו 1:2 בסיום ששלח את מכבי חיפה לרבע גמר הגביע עם הרבה חומר למחשבה.

אלישע לוי: "הייתה לנו מעידה, נתמודד איתה"

"אפשר היה לראות בחצי הראשון ששיחקנו בלי ביטחון לחלוטין", אמר בסיום אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה. "ירושלים כבשו וזה הלחיץ את השחקנים. זה הקושי במשחקים מול קבוצה מליגה נמוכה יותר, מנטאלית הקושי גדול. ידענו לעבור את זה, וזה הכי חשוב בגביע. יכול להיות שלמשחק בבלומפילד היה חלק. במשחקי גביע כולם מצפים שאחרי 10 דקות יהיה 0:3 וזה לא תמיד קורה. לא חסרות דוגמאות של קבוצות שהופתעו בגביע".

המאמן דיבר על ההרגשה של אחרי התבוסה במשחק העונה: "אכזבה, כאב כשמפסידים משחק בתוצאה כזו, אבל זה הכדורגל. כשמשחקים נגד הפועל תל אביב, אפשר גם להפסיד. אני מקבל את הקריאות של חלק מהקהל ולא מתייחס. המאבק יהיה עד הסוף ולא צריך לשכוח גם את מכבי תל אביב. בשיטה של קיזוז, הם בפנים חזק. הדרך ארוכה ומה שצריך לעניין אותנו זה לשפר מה שטעון שיפור ולהיות חזקים. אנחנו תמיד חזקים מנטאלית. הייתה לנו מעידה, נתמודד איתה".

לופא קדוש, המאמן המפסיד, סיכם: "בסופו של דבר, הניסיון והיכולת האישית היותר טובה של מכבי חיפה הכריעה את המשחק. הפועל ירושלים צריכה להיות גאה, עשינו כבוד למועדון. שוכחים שאנחנו קבוצה בליגה א', אבל לא הסתגרנו ולא העפנו כדורים. שיחקנו כמו שאנחנו משחקים בליגה, לא פחדנו ועשינו להם חיים קשים. בשבילנו ההופעה מכובדת וטובה וכל הכבוד לשחקנים".

קדוש בן ה-70 נשאל האם הוא מתגעגע לאמן בליגת העל וענה: "פה גיל וניסיון זה חסרון. אני עושה דברים טובים בהפועל ירושלים, נהנה לעבוד עם החבר'ה ונותנים לי הרבה כבוד. אני פעיל ומרגיש טוב ונראה צעיר. מה אני צריך לבכות למה אני לא מאמן בליגת העל? מה ששכחתי לפני 15 שנים יש מאמנים שעדיין לא יודעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully