וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א לטביב: "רוצים אותך מחוץ לקבוצה"

אחרי ה-1:2 על אשקלון, נסעו אוהדי הקבוצה לביתו של הבעלים. טביב: "תוך 10 ימים הכל ייסגר". אבוקסיס: "היינו יהירים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב הייתה רחוקה מלהרשים נגד הפועל אשקלון, אבל גם במשחק השביעי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לא נרשמה הפתעה, כאשר מחזיקת הגביע הסתדרה עם שחקניו של גיא עזורי וניצחה 1:2, כשביום חמישי היא תדע מול מי היא תשחק ברבע הגמר. את אוהדי הפועל גם הניצחון לא הרגיע והם החליטו לא לעבור לסדר היום על המכתב שפירסם אלי טביב מוקדם יותר ובו תקף את מוני הראל. אחרי המשחק נסעו כמה עשרות מאוהדי הקבוצה לביתו הפרטי של טביב, הפגינו מחוץ לביתו וקראו לו לעזוב את הפועל. טביב יצא החוצה והודיע שתוך 10 ימים כל הבלגאן בהנהלה ייגמר לכאן או לכאן. האוהדים אמרו בתגובה: "לא מעניין אותנו, רוצים אותך מחוץ לקבוצה".

קנדה: "אסור לנו להגיע למשחק נגד בית"ר עם האף למעלה"

טוטו תמוז כבש שער מוקדם (5), שגם הרדים מעט את האדומים, שניר גואטה החזיר את אשקלון לחיים עם שער שוויון (36) אבל דדי בן דיין היה חתום על השער היפה בסיבוב המשחקים, כששלח טיל לחיבורים (58) וכבש את שערו הראשון העונה בכל המסגרות.

למרות השמחה מהניצחון הערב, להפועל תל אביב יש גם דאגות. אביחי ידין לא ישחק במשחק הליגה הבא של האדומים נגד בית"ר ירושלים בגלל צבירת צהובים. בהפועל תל אביב מקווים שערן זהבי, שסובל מפגיעה בקרסול ולא שיחק היום, יהיה כשיר. בשלב הזה נראה שאכן הקשר יוכל לחזור לשחק.

"כשלא מנצלים את המצבים במחצית הראשונה, נקלעים ללחץ", אמר יוסי אבוקסיס, עוזר המאמן של הפועל תל אביב, שגם היום זכה להדריך את המועדון עד לשובו של אלי גוטמן. "אחרי השער הראשון הגענו להרבה הזדמנויות, אולי הגענו בקלות מדי למצבים והיינו יהירים. אנחנו שמחים על הניצחון ויודעים שאחרי 1:4 על מכבי חיפה אפשר גם להינזק. לא רצינו לסכן את ערן זהבי הפצוע".

אבוקסיס התייחס לבעיות הניהוליות על רקע מכתבו היום של אלי טביב כנגד מוני הראל, כשכתב: "מוני הראל ממשיך לתת יד להסתה נגדי. שיפסיק לאחוז בקרנות המזבח". עוזר המאמן אמר על כך: "הייתי שמח אם ענייני טביב והראל היו נרגעים, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה. ניסיתי כבר לעשות סולחה, אבל זה לא עזר". על המשחק הבא של האדומים נגד בית"ר ירושלים, הוסיף אבוקסיס: "אני חוזר לטדי, לא אוהבים אותי שם. אני לא שומר טינה לאף אחד, לא לאוהדי בית"ר או לאנשי בית"ר. יש לי הרבה חברים שם".

עמרי קנדה: "במחצית הראשונה שיחקנו עד הדקה ה-35 כמו שצריך, אבל הקהל רגיל לתצוגות ואנחנו משתדלים לא לאכזב אותו. העיקר שאנחנו יודעים שזה לא היה משחק הכי טוב שלנו, והעיקר שעלינו. אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה בין הליגה לגביע, ושער השוויון העיר אותנו. פחדנו שהם יבקיעו ושנצטרך לרדוף אחריהם. היום מי כבר זוכר שניצחנו את מכבי חיפה".

מבחינה אישית קנדה שמח לשוב לשחק, ואמר: "קשה מאוד לא לשחק. אני שמח שניצלתי את ההזדמנות שניתנה לי". על הקרב הבא נגד בית"ר ירושלים, שנלחמת על החיים שלה, אמר המגן: "יש לנו משחק סופר קשה מול בית"ר ירושלים. נעבור אותם ואחר כך נדבר על הסיבוב הבא של הגביע. הצוות המקצועי פחד משאננות לפני המשחק, אבל אנחנו קבוצה שרצה כבר שלוש שנים עם אותם שחקנים בערך. אסור שתהיה שאננות לפני בית"ר שזה משחק גדול, ואסור לנו לבוא עם האף למעלה".

קנדה גם התייחס לסכסוך בין הבעלים, ואמר: "אני מאמין שהם יפתרו את הבעיות ביניהם. זה מעניין אותנו, אבל יותר מעניין אותנו מה שקורה על המגרש. אני בטוח שהם יעשו את הכל לטובת הקבוצה מבחינה מקצועית. אנחנו לא מתרכזים בריב הזה, ואנחנו צריכים להתרכז אך ורק בכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

גיא עזורי: "יש לנו עוד 12 משחקי גמר גביע"

בהפועל אשקלון קיוו לרשום סנסציה, אבל הודו בסיום שהליגה מעניינת אותם הרבה יותר. מאמן הקבוצה, גיא עזורי, אמר בסיום: "זה נכון שיש לנו בעיות בליגה, אבל בכל משחק כדורגל אני שואף לנצח, וזה לא משנה מול מי אנחנו משחקים. זו הגישה שלנו וזו הגישה שלי בתור המאמן. מבחינתנו אנחנו יכולים לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק הזה. הייתה לנו רוח לחימה ונחישות, אבל אנחנו צריכים להביא את זה לליגה כי רק כך נישאר. זה מה שאנחנו צריכים לקחת מהמשחק הזה. אנחנו נמצאים במלחמה קשה של 12 משחקי גמר גביע מבחינתנו".

עזורי נשאל גם מה היה חסר לאשקלון כדי לרשום הפתעה, ואמר: "נגד הפועל תל אביב אסור היה לנו לטעות. צריך להגיד לדדי בן דיין כל הכבוד על השער שלו. ספגנו את השער דווקא בדקות הטובות שלנו במשחק, ואם זה לא היה נכנס, מי יודע מה היה קורה. הפסדנו את המשחק הזה, אבל מה שחשוב לנו זו הליגה. יש לנו סגל קצר מאוד לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה, צריך להתעשת כי מה שחשוב לאשקלון ולי כמאמן זה להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully