וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA

3.3.2011 / 12:45

סטודמאייר השפיל את לברון, דרק רוז הקסים, ועמרי כספי הראה לגריפין מה זה שואו טיים ברוטב טחינה. הכל בלינקים המצורפים

ניק יאנג 360

שחקן וושינגטון וויזארדס ניק יאנג (שמאל). Nick Wass, AP
א-לה בריאנט. יאנג/AP, Nick Wass

מהלכים כמו בלינק המצורף למטה התרגלנו לראות מענקים כמו מייקל ג'ורדן או קובי בריאנט, אבל גם ניק יאנג מוושינגטון הוכיח שכשהוא רוצה, הוא יכול. התקפת הוויזארדס בודדה את יאנג בפינה ופינתה לו את קו הבסיס, הוא סבסב את שון מריון ושעט לכיוון הסל, הגנת דאלאס התכווצה, אך במקום מסירה החוצה יאנג הפתיע בתרגיל בלט הכולל סיבוב מלא.

ראסל ווסטברוק מהפנט

גארד אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק (ימין) מול קובי בריאנט. James Schammerhorn, AP
עבר את בריאנט כאילו הוא לא קיים. ראסל ווסטברוק/AP, James Schammerhorn

ביום שני התפנקנו במשחק שמי יודע, אולי אפילו יהיה גמר המערב. לוס אנג'לס לייקרס ואקולהומה סיטי נגררו למותחן שהסתיים בניצחון האלופה, אבל עוד לפני שכולם כססו ציפורניים ברגעי הסיום, הגיע המהלך המהפנט הזה של ראסל ווסטברוק ברבע השני. אחרי התערבות של ג'יימס הארדן, הכדור הגיע לראסל ווסטברוק, שעבר את קובי בריאנט כאילו הוא לא קיים וגמר מתפרצת של איש אחד כמו שצריך.

אמארה סטודמאייר רעפים

אמארה סטודמאייר, ניו יורק ניקס. AP
הוא ראה את זה בא, לברון לא. סטודמאייר/AP

כמה פעמים כבר ראינו את לברון ג'יימס לוקח כדור ברגע ההכרעה, קולע סל גדול - עוד סל גדול - והולך להתקלח עם חיוך על הפנים? מספיק. כמה פעמים ראינו את אמארה סטודמאייר מבצע מהלך הגנתי שמכריע משחק? בערך כמו מספר הפעמים שקדאפי השתתף בהפגנות למען זכויות אדם. "ראיתי את זה בא", אמר סטודמאייר אחרי הגג האדיר שהוריד לקינג ג'יימס, ומי היה מאמין שנזכה לראות את הרגע בו אמארה מנצח עבור ד'אנטוני משחק דרך מהלך הגנתי. לא רק המזרח התיכון משתנה לנגד עינינו.

דרק רוז פורח

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. Matt York, AP
כמה כיף שיש דרק רוז בליגה/AP, Matt York

לא צריך להשחית אלפי מילים על הגארד האדיר הזה, לכן פשוט היכנסו ללינק ותראו כמה כיף שיש דרק רוז בליגה. מסירת רוחב ארוכה זה דבר שאסור לעשות בכדורסל, ודרק רוז העניש בחטיפה ומיד בהמשך באסיסט יפהפה לג'ואקים נואה. ג'ון וול חשב כל הדרך איך הוא חוסם את רוז, ומצא את עצמו נרמס על ידי השוורים.

סאשה וויאצ'יץ' מהחצי

גארד ניו ג'רזי נטס סאשה וויאצ'יץ'. AP
מסוג הסלים שאף פעם לא נמאס לראות. וויאצ'יץ'/AP

המשחק בו אירחה ניו ג'רזי את פיניקס ביום שלישי סיפק לא מעט מהלכים שובי עין, ומיד בהמשך יהיה לינק נוסף מאותו משחק, אבל נתחיל בסל מהסוג שאף פעם לא נמאס לראות. ככה סאשה וויאצ'יץ' סגר את הרבע הראשון.

קריס האמפריז קיר

שחקן ניו ג'רזי נטס קריס האמפריז (ימין) חוסם את רובין לופז מפיניקס סאנס. AP
במשפחת לופז יהיו הרבה דאחקות בארחות הערב. האמפריז חוסם את רובין לופז/AP

אפשר לשער שכשמשפחת לופז תתכנס לארוחת הערב ביום שישי, ברוק לא יפסיק לרדת על אחיו רובין, ורק גערה מצד אמא תשתיק את הילדים. אבל עד שאמא תצעק, ברוק לא יפסיק להזכיר לרובין את הגג האדיר, המשפיל, המהפנט, שספג מחברו לנטס קריס האמפריז - שחקן שהתחביב שלו הוא לעצור דאנקים מפלצתיים בהתהוות.

עמרי כספי הולם

עמרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עולה לסל. Steve Yeater, AP
שואו טיים בטחינה. כספי/AP, Steve Yeater

בניצחון של סקרמנטו על הקליפרס ראינו יופי של הטבעות מצד בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן, הרי כל מה שמו וויליאמס צריך לעשות מעתה הוא לזרוק את הכדור לעבר הסל, ולוודא שהמזכירות רשמה לו אסיסט. אבל תרשו לנו להיות קצת פרובינציאליים, ויש סיבה טובה לכך. דמרקוס קאזינס חסם, הכדור הגיע למרכוס תורנטון וזה הוליך מתפרצת שהסתיימה בהאלי-הופ אדיר, ביד אחד, מצדו של עמרי כספי. שואו טיים בטחינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully