וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "קלינגר ממשיך, אולי גם לעונה נוספת"

2.3.2011 / 18:24

בעלי הפועל באר שבע שוחחה עם שחקני הקבוצה ואמרה: "אתם צריכים להוציא אותנו מהמצב הזה". קלינגר שוחח עם האוהדים

יום לאחר התבוסה המביכה בשמינית גמר הגביע, 4:0 לעירוני קרית שמונה, הרוחות בהפועל באר שבע ממשיכות לסעור. לאימון שהתקיים היום בצהריים (רביעי) הגיעו אוהדים בודדים שתלו שלט עם הכיתוב: "איפה הכבוד לסמל?". האימון היה אמור להיערך בשעה מאוחרת יותר וחלק מהאוהדים טוען כי שעת האימון שונתה בכוונה.

מאוחר יותר שוחחה ברקת עם השחקנים ואמרה להם: "ניר קלינגר יישאר בקבוצה ואם זה תלוי בי גם לעונה נוספת. אתם צריכים להוציא אותם מהמצב הזה". גורם בקבוצה אמר: "כל עוד האוהדים מפגינים מחאה שהיא לגיטימית, אין לאף אחד בעיה עם זה. המצב של הקבוצה לא טוב וננסה להשתפר". בסיום האימון קלינגר שוחח עם האוהדים ואמר להם: "אני מבקש שתהיו סבלניים. רק יחד נוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

כזכור, הבוקר פורסם שבהפועל באר שבע מתכננים מהפכה בסגל השחקנים בעונה הבאה. הבעלים אלונה ברקת מחזיקה באופציות על רוב שחקני הרכש והיא עשויה שלא לחדש את ההסכמים עם מספר שחקנים. ליאור ז'אן המאכזב שהושאל ממכבי תל אביב עשוי שלא להמשיך, כמו גם יחיאל צגאי, הקשר הגנאי ג'יימס ביסו, החלוץ אברהים בסיט ואפילו דוד רביבו. גם שחקני ההגנה אבי יחיאל ואוהד כהן מחזיקים באופציות ולא ברור האם ימשיכו בקבוצה. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הקבוצה זקוקה נואשות למגנים. בבאר שבע מתכוונים להחתים בעונה הבאה מגן ימני ואולי גם שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully