וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "מוני הראל ממשיך לתת יד להסתה נגדי”

טביב תקף את שותפו בבעלות הפועל ת”א: ”הראל וכתבלביו יודעים שהצלתי את המועדון. שיפסיק לאחוז בקרנות המזבח"

אלי טביב, מבעלי הפועל תל אביב, הגיב היום (רביעי) בחריפות לפרסומים כאילו הוא מעוניין לעזוב את המועדון ולרכוש את בית"ר ירושלים. טביב, שנמצא זמן ארוך בסכסוך עם הבעלים השני של המועדון מוני הראל, תוקף בצורה חריפה את שותפו העסקי וטוען שכל המטרה של הפרסומים היא פגיעה בטביב והסתת קהל האוהדים של הפועל נגדו. להלן, נוסח המכתב המלא כפי שנשלח לגופי התקשורת על ידי אלי טביב.

"הידיעה שפורסמה, לפיה אני מעוניין לעזוב את הפועל תל-אביב ומתעניין ברכישת קבוצה אחרת נטולת אחיזה כלשהי במציאות. מדובר בבדיה מוחלטת שמטרתה אחת: הסתת קהל האוהדים המסור של הפועל תל-אביב נגדי. מי שמכיר אותי יודע שאם לא הייתי מעוניין להישאר בהפועל תל-אביב, הייתי עוזב מזמן. אני בהפועל תל אביב מבחירה, אין לי כוונה לעזוב את המועדון הזה ואני מציע לכל המתסיסים והמסיתים להפנים את האמת הזו אחת ולתמיד.

"זאת ועוד: אין לי שום סיבה הגיונית לעזוב את הפועל תל-אביב. מאז הגעתי לקבוצה, עברה הפועל ממצב של פשיטת רגל ומאבקי תחתית למצב של קבוצת צמרת, דאבליסטית, מתמודדת בליגת האלופות האירופית ושם דבר בכדורגל הישראלי. אני סבור שאפילו מוני הראל וכתבלביו לא יוכלו להכחיש את העובדות ההיסטוריות הללו, כמו את העובדה שנחלצתי בזמנו לבוא להפועל ו"להציל" אותה לבקשתו. לשמחתי אי אפשר יהיה גם לטשטש או לשנות את שמות השחקנים שהבאתי איתי, הכספים שהשקעתי ודרך הניהול שניסיתי לשנות.

"הדבר היחיד שמאחד כרגע ביני לבין מוני הראל הוא האהבה העמוקה להפועל תל-אביב. כך, לפחות, אני רוצה להאמין. מכיוון שהראל מסובך במאבקים משפטיים מכוערים ואיש אינו יודע להגיד כיצד ומתי יסתיימו, ברור לכולם שהמשך החזקתו בקבוצה עלול להביאה לכינוס נכסים או לעיקול. שהרי כבר הוטלו עליה עיקולים בגין המאבקים הללו. לכן, לדעתי, שנינו צריכים לשים כרגע את המחלוקות בצד, לשכוח לרגע מהיצרים והאמוציות, ולחשוב על דרך לחלץ את הקבוצה מהמבוי הסתום אליו נקלעה.

"מוני הראל יזם לפני מספר שבועות את הפעלת תהליך ה"במבי". על פי הכללים, מפעיל התהליך הוא זה שצריך לשים הצעה לרכישת הקבוצה במעטפה ולהעבירה לצד השני. כל מה שנדרש ממוני לעשות עכשיו זה ליישם את המהלך הזה ולא להסתתר מאחורי ספינים שקריים או משתפי פעולה בתקשורת (וכאלה לא חסרים). אם הפועל תל-אביב אכן יקרה למוני הראל, יואיל נא להעביר לי בהקדם את הצעתו, כדי שנסגור את הסיפור הזה אחת ולתמיד ונאפשר להפועל להמריא לדרך חדשה.

"חבל שבמקום לעשות את זה, הוא ממשיך לתת יד להפצת שמועות מכוערות והתססת הקהל הנפלא והאדיר של הפועל נגדי. אני מאמין באוהדים האדומים שיידעו להבדיל בין טוב לרע, בין אמת לשקר, ולא יתפתו להאמין לדברי ההבל האלה. האוהדים הללו הם הנכס האמיתי של הקבוצה, כפי שהוכח שוב ביום ראשון האחרון. למענם, צריך להפסיק את הסאגה הזו כמה שיותר מהר. הכדור עכשיו אצל מוני, אבל במקום לעשות מה שצריך לעשות, הוא מעדיף לשחק משחק מלוכלך. אני ממשיך להמתין להצעתו ומתפלל שיתעשת ויפסיק לאחוז בקרנות המזבח. הקבוצה הזו חשובה ויקרה מהאגו של שנינו".

יו"ר הפועל תל אביב, אמיר לובין, הגיב לדברים: "אנחנו עומדים שעה וחצי לפני משחק הגביע והדבר הכי חשוב הוא השקט של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully