וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הצוות המקצועי ביקש רצינות מול רומא

2.3.2011 / 21:09

למרות שמדובר במשחק לפרוטקול (21:45, 10), השחקנים התבקשו "להגיע חדים ומוכנים". דייויד בלאט יצטרף בחמישי

מכבי תל אביב תנעל מחר (חמישי, 21:45, שידור ישיר בערוץ 10) את שלב הטופ 16 ביורוליג כשתתארח אצל רומא במשחק שלא ישנה דבר מבחינת הצהובים, שיסיימו במקום השני בבית וימתינו בדריכות להתפתחויות מהבית המקביל. עבור שחקניו של דייויד בלאט יהיה זה מעין משחק אימון לקראת השלב הבא, כאשר הצהובים יקוו לקנח עם ניצחון ואולי לשחזר את ההישג מיד אליהו עם הניצחון ב-41 הפרש.

הערב (רביעי), ערכו שחקני הקבוצה את האימון המסכם לקראת רומא אותו העבירו עוזרי המאמן גיא גודס ואבי אבן. המאמן בלאט, שלא טס עם הקבוצה צפוי להצטרף לקבוצה בשעות הקרובות. על אף שהצהובים הבטיחו את עלייתם לשלב הבא – בקבוצה מעוניינים לשמור על דריכות ואינם מזלזלים בחשיבותו של המשחק. הצוות המקצועי כבר הדגיש בפני השחקנים כי "מדובר במשחק האחרון לקראת השלב הבא ולכן צריך להגיע אליו חדים ומכונים". במכבי רוצים להציג את האינטנסיביות שאפיינה את הקבוצה, אולם נעלמה קמעה בתקופה האחרונה. חשיבות נוספת מקנים בקבוצה למשחק בשל איבוד הביתיות בשלב הבא ביורוליג, כשעבור אנשי המועדון התמודדות מהווה משחק הכנה חשוב ומשמעותי - מקצועית ומנטלית - לקראת משחקי החוץ.

"זה נכון שהמשחק הזה לא קובע דבר מבחינת הדירוג בבית, מכיוון שהמקומות הראשון והשני נקבעו, אבל אני יכול להבטיח שאנחנו לוקחים את המשחק הזה ברצינות", אמר בלאט לקראת ההתמודדות מול האיטלקים. "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, במיוחד במפעל מכובד כמו היורוליג, ואני בטוח שזה יהיה ערב תחרותי ומשובח. אנחנו צריכים להישאר מוכנים לפני השלב הבא, ולכן לא נוריד את הרגל מהגז".

ריצ'רד הנדריקס גם הוא רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לסיים את השלב עם ניצחון ולהגיע בכושר שיא להצלבה. "רומא משחקת טוב עכשיו. הם ניצחו את לובליאנה בשבוע שעבר, והם מגיעים למשחק עם הרבה מאוד ביטחון", אמר השחקן. "אנחנו מצידנו נשחק כרגיל, כשהמטרה שלנו היא כרגיל לנצח".

לגבי השלב הבא, מוסיף הנדריקס: "אנחנו לא דואגים לגבי מה שלא נמצא בשליטתנו. אנחנו מתמקדים במשחק נגד רומא וננסה לעשות את המיטב. למרות שהשלב הבא נמצא בראש שלנו, אין לנו שליטה לגביו כרגע ואנחנו נעסוק בו כשהוא יגיע. כשנדע מול מי נתמודד, נלמד את היריבה ונעסוק בה. כרגע כל מה שחשוב הוא לנצח את רומא".

פיליפובסקי: "מכבי מוכיחה שהיא יכולה להגיע לפיינל פור"

ברומא נועלים בצורה מאכזבת את שלב הטופ 16 אחרי שהקבוצה האיטלקית השיגה ניצחון אחד בלבד וזה קרה בשבוע שעבר מול לובליאנה (76:87). אל המשחק מגיעים שחקניו של סאשו פיליפובסקי אחרי הפסד חוץ בליגה לבנטון טרוויזו, כאשר רומא מדורגת רק במקום השביעי.

"אנחנו משחקים את המשחק האחרון שלנו ביורוליג בבית ובפני הקהל שלנו", אמר פיליפובסקי. "אנחנו יודעים שזה יהיה קשה מכיוון שמכבי היא יריבה קשה מאוד והמטרה שלה היא להגיע לפיינל פור והם מוכיחים שהם יכולים להגיע לשם. עדיין יש לנו בעיית פציעות, אבל אנחנו רוצים לכבד את עצם ההשתתפות שלנו בטופ 16 ונעשה את הכל ונילחם כדי לשחק משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully