וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים: "הצבע חזר לפנים של רוני לוי"

2.3.2011 / 10:16

שחקנים בבית"ר ירושלים סיפרו כי המון לחץ השתחרר בניצחון על הפועל ראשל"צ בגביע, בעיקר אצל המאמן שניצח לראשונה בטדי

מבט אל הספסל של בית"ר ירושלים אחרי שער היתרון של כריסטיאן גונזאלס שהביא בסופו של דבר לניצחון 0:2 על הפועל ראשון לציון בגביע, שיקף אתמול (רביעי) כמה לחץ השתחרר בקבוצה. אחרי הכל, זה היה הניצחון הראשון שלה בטדי מאז מונה רוני לוי לתפקיד המאמן. שחקנים שראו את רוני לוי באותו הרגע סיפרו: "הוא כאילו נולד מחדש עם הגול הזה, הצבע חזר לו לפנים. אנחנו עובדים קשה ומשתפרים אבל עדיין לא רואים מספיק מזה במשחקים וזה הכניס את כל המערכת ללחץ. כולנו מקווים שהיום הוא השתחרר וכבר נגד הפועל תל אביב יראו בית"ר אחרת".

במחצית הראשונה בבית"ר ירושלים עדיין הרגישו את האווירה של משחק ההפסד להפועל פתח תקוה ברמת גן, ונראה היה שהלחץ נותן את אותותיו בכל נגיעה בכדור. בהפסקה אמר רוני לוי לשחקנים: "תפסיקו לשחק דרך האמצע. תנסו לרווח ולייצר מצבים דרך האגפים ולנסות ליצור יתרון של שחקן שם. הם משחקים בשיטת היהלום ודרך האגפים אתם יכולים ליצור יתרון ולהגיע למצבים, דרך האמצע אתם תקועים". במחצית השניה הדברים אכן יצאו לפועל כפי שלוי ביקש והביאו לרגיעה זמנית בבית"ר.

סטיבן כהן: "במשחק אחד אנחנו יכולים לנצח את הפועל"

מי שעוד קיבל בחזרה את הצבע לפנים הוא סטיבן כהן, שהיה מתוסכל במשך תקופה ארוכה ורצה לעזוב את הקבוצה בפגרה, אך בשלושה המשחקים האחרונים פתח בהרכב וקיבל קרדיט ומחמאות מרוני לוי. סטיבן כהן אמר בסוף המשחק: "סוף סוף אנחנו מנצחים אחרי הרבה זמן. בסך הכל שיחקנו כדורגל טוב יותר כבר נגד הפועל פתח תקוה אבל עכשיו באו גם הגולים. אמנם ראשון לציון היא לא קבוצה גדולה אבל עדיין אני חושב שאנחנו נראים טוב יותר, עובדים קשה, משתפרים ונהיה טובים יותר בהמשך". על חזרתו להרכב במחזורים האחרונים אמר כהן: "חזר לי החיוך. רציתי לעזוב רק בגלל שלא שיחקתי. בחמש השנים שבהן אני מקצוען שיחקתי באופן קבוע וקשה לי מאוד לא לשחק. אם אני משחק אז בית"ר זה המקום הכי טוב להיות בו".

לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בשבוע הבא אמר כהן: "במשחק אחד אנחנו יכולים לנצח. לא מדובר פה בעשרה משחקים. הפועל קבוצה טובה יותר אבל אנחנו גם חזקים פה בבית שלנו עם הקהל שלנו ואנחנו נילחם ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק. הוכחנו כבר במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב וגם בשני המשחקים נגד מכבי חיפה שאנחנו יכולים להתמודד ולשחק טוב ובמשחק אחד אנחנו יכולים לעשות את זה ולשמח כולם".

גם משה מישאלוב שיחרר אנחת רווחה בסיום הניצחון על הפועל ראשון לציון ואמר: " אנחנו מרגישים הקלה, במיוחד אחרי שאתה מגיע למשחק גביע בלי ביטחון לאחר הפסד בליגה. הגענו למשחק כדי לנצח אותו ולא משנה איך, העיקר לעבור שלב. במצב שלנו הליגה חשובה יותר מהגביע וכבר ממחר אנחנו מתכוננים להפועל תל אביב. הפועל חזקה והיא באמת כמו מכונה, אבל אנחנו באים להוציא את הנקודות".

מי שסיים עם קריאה לקהל לקראת יום שני היה תומר בן יוסף: "ביום שני מחכה לנו משחק מאוד קשה מול הקבוצה הכי מסוכנת בליגה. נצטרך לעבוד קשה באימונים כדי שנוכל לעשות תוצאה טובה. חשוב מאוד שהקהל שלנו יגיע בהמוניו וייתן לנו את הדחיפה. יש לנו קבוצה עם הרבה שחקנים צעירים שמקבלים בטחון מהקהל והתמיכה שלו והאוהדים ייהנו מהשחקנים האלה בעתיד כאשר יגדלו ויתפתחו".

מי שלא ישחק נגד הפועל תל אביב הוא חן עזריאל שצבר חמישה כרטיסים צהובים, עליו אמר רוני לוי: "חן בהתקדמות. הוא עובד קשה, הוא בדרך הנכונה והוא יחסר לנו ביום שני וחבל". אגב, במשחק אתמול נכח מאמן נבחרת זמביה, שחקן העבר האיטלקי דאריו בונטי, שבא להתרשם משני שחקני נבחרתו המשחקים בראשון לציון, רוג'רס קולה וג'סטין זולו. בסיום אמר בונטי שנשאל על המשחק: "אני מבין שיש הרבה לחץ בקבוצה כאן, כל הקהל מתוח ועצבני, האנשים פה צריכים להירגע קצת, הקבוצה של ירושלים נראית טובה אבל מאוד לחוצה ומתקשה בפעולות בגלל זה".

מעבר לנצחון בגביע, בבית"ר עושים הכל על מנת לנסות ולמלא את טדי בכמה שיותר אוהדים צהובים שחורים ביום שני הקרוב. שיחת היום אתמול בטדי הייתה מבצע גיוס האוהדים בה כל בעל מנוי יקבל כרטיס נוסף חינם וכמו כן מחיר אחיד לכרטיסים בסך 50 שקלים. מעל 1,000 כרטיסים נמכרו כבר ונראה כי מה שהוגדר "צו 8" במועדון אכן עושה את שלו וישנה התעניינות גדולה מאוד מצד האוהדים לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully