וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני לפני רומא: "גם בטופ-8 נצטרך לנצח משחק חוץ"

2.3.2011 / 8:12

מכבי תל אביב יצאה לאיטליה, פניני יודע: "זה משחק מבחן, נרצה לחזור לכדורסל הטוב שלנו". ההנהלה תיפגש ברומא עם אידסון

שחקני מכבי תל אביב שוב יצטרכו למצוא מוטיבציה במשחק חסר משמעות אמיתית. אחרי שהבטיחו את המקום השני בבית הטופ 16 ביורוליג ואיבדו סיכוי לסיים במקום הראשון, שחקני סגנית האלופה המריאו הבוקר (רביעי) לאיטליה לקראת המשחק מול רומא ביום חמישי במסגרת המחזור האחרון בבית הטופ 16.

האקשן האמיתי יקרה בבית המקביל, שם תחכה מכבי לתוצאות כדי לגלות מי תהיה היריבה שלה בשלב ההצלבה (ריטאס וילנה, פנאתינאיקוס או קאחה לבוראל). לאחר מכן, ביום ראשון, תפגוש מכבי את הפועל ירושלים. אחרי נפילת המתח מההפסד לברצלונה, שהתבטא ביכולת הלא מרשימה במהלך הניצחון על הפועל חולון, בקבוצה יודעים שהם זקוקים להתעוררות, ושלא כדאי להפסיד לפני הקרב המקומי מול האדומים מירושלים.

גיא פניני הודה ש"זה באמת משחק מבחן, למרות שהוא לא קובע כלום. אחרי ברצלונה, נרצה לחזור לכדורסל הטוב שלנו. זו דרך טובה לשכוח מברצלונה, למרות שלמשחק הזה אין משמעות אמיתית. זה משחק חוץ, ומאחר שנצטרך בטופ-8 לנצח משחק אחד בחוץ, זו תהיה הכנה טובה בשבילנו. נצטרך לשחק יחד, כמו ששיחקנו כל העונה, קבוצתי, עם הגנה טובה ולחץ".

ריצ'רד הנדריקס: "אנחנו יודעים שאנחנו לא מציגים יכולת שיא לאחרונה, ומנגד הם באים עם ביטחון גדול אחרי ניצחון על לובליאנה, כך שאנחנו נרצה לסיים את הקמפיין הזה בצורה יפה, עם ניצחון. נרצה לשחק את הכדורסל שאפיין אותנו לאורך כל העונה".

מתכוננים למו"מ עם אידסון

במכבי תל אביב ממשיכים לנסות ולהשאיר את צ'אק אידסון בקבוצה לעונה נוספת. עת תשהה הקבוצה ברומא, שמעון מזרחי וחברי הנהלה נוספים במועדון ייפגשו עם סוכנו של אידסון במטרה לקדם את הסיכום בין הצדדים.

למרות שבחודש וחצי האחרונים מנסה ההנהלה לקדם את המגעים עם השחקן, עדיין קיימים פערים כספיים משמעותיים בין הצדדים. באידסון מעוניינות מספר קבוצות בספרד וכן פנרבחצ'ה אולקר הטורקית, אך הפורוורד מוערך מאוד על ידי דייויד בלאט והנהלת הקבוצה, שרוצים לראותו ממשיך בצהוב. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully