וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מקווה שנצא לדרך חדשה"

1.3.2011 / 23:21

מאמן בית"ר ירושלים מעודד מה-0:2 על ראשל"צ. בן יוסף: "אפשר לנצח את הפועל ת"א". חן עזריאל ייעדר נגד האדומים

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים טרודה מאוד מהליגה, אבל לפחות נחת היא הייתה יכולה לרוות היום (שלישי) ממשחק שמינית גמר גביע המדינה, אחרי שניצחה 0:2 את הפועל ראשון לציון ועשתה צעד נוסף במפעל. כריסטיאן גונזאלס (69) וחן עזריאל (89) כבשו את שני השערים שהספיקו מול היריבה מהלאומית, שמיעטה לאיים על שערו של אריאל הרוש, ובכל מקרה כעת בית"ר עסוקה ואפילו טרודה מאוד ממשחק הליגה הקרוב שלה נגד הפועל תל אביב. מולה בוודאי שמחצית אחת בלבד לא תוכל להספיק כדי לצבור נקודות.

בן יוסף: "ככל שנכבוש שערים נוספים, כך נשתפר"

"ראשון לציון היא קבוצה טובה ולרגע לא חשבנו שיהיה קל", הודה רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, בסיום. "בגביע חשוב לעבור שלב ואני שמח שהייתה לנו את הסבלנות הדרושה כדי לעשות את זה. כל משחק בשבילנו הוא חשוב מאוד. לפעמים בשבוע של אימונים אתה מרגיש טוב, ואני שמח. הקהל פה הוא פשוט חוויה. הסיכוי שלנו להצליח הוא רק עם הקהל הזה".

לקראת הפגישה עם הפועל תל אביב המסוכנת, הוסיף המאמן: "הפועל תל אביב היא קבוצה מצוינת, קבוצה חזקה, מאומנת ויש לה הכל. ימים יגידו אם הניצחון הזה יוציא אותנו לתקופה חדשה, אבל אני מקווה מאוד שכן".

הצהוב החמישי שספג חן עזריאל נגד הפועל פתח תקוה יגרום להיעדרותו ביום שני נגד הפועל תל אביב. למרות זאת, תומר בן יוסף מקווה שבית"ר תדע להפיק מהמשחק הזה המשכיות, ואמר: "חשוב שנמשיך במה שעשינו היום. דווקא ברגעים כאלה שלא הולך, חשוב שהקהל יהיה איתנו. ביום שני אנחנו חייבים את הקהל ואני מקווה שיגיעו הרבה אוהדים כדי שתהיה אווירה מצוינת. הפועל תל אביב יציבה מאוד ומסונכרנת, אבל במשחק אחד עם עמידה נכונה ומלחמה אפשר לעשות את זה. אני מאמין שהביטחון חזר אלינו, כי ככל שנכבוש שערים נוספים, כך נשתפר".

ניסן יחזקאל, מאמן הפועל ראשון לציון: "הניצחון מגיע לבית"ר ירושלים. רוני לוי הוא שועל ותיק והוא עשה שיעורי בית וסגר אותנו בכל פינה במגרש. בית"ר שלטה ב-60 או 70 אחוז במשחק והיא הגיעה מוכנה ונחושה כדי לנצח. צריך להודות שהם קבוצה הרבה יותר טובה, הם אימפריה והניצחון מגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully