וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "מה שקרה פה מתאים לליגה ג'. שערוריה"

מאמן הפועל פ"ת זעם לאחר שלא הורשה לתדרך את שחקניו בהפסד לנתניה: "כמו בסרט של יהודה ברקן". עטר: "היה קשה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה עלתה הערב (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה עם 0:1 דרמטי במיוחד על הפועל פתח תקוה. הקבוצה של ראובן עטר, שעברה גם בסיבוב ח' קבוצה מליגת העל בדמותה של בני יהודה, עלתה ליתרון בדקה ה-50 משער של הבלם ליאוניד קרופניק, אך קובי דג'אני הורחק והאורחת לחצה, אך לא מצאה את השוויון ומכבי נתניה זכתה בכרטיס לשלב הבא. האירוע שהעיב על המשחק התרחש דווקא מחוץ לקווים, כשמאמנה המורחק של הפועל פתח תקוה יובל נעים, נשלח לשבת ביציע ולא הורשה להעביר תדרוך לשחקניו.

עטר: "רבע השעה האחרונה הייתה מסוכנת"

מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, נשמע זועם במיוחד: "אני חושב שמה שקרה פה זו שערוריה אחת גדולה. שעתיים לפני המשחק לא יודעים איפה המאמן המורחק יישב. זה לא מוסיף הרבה כבוד לכדורגל הישראלי, שמאמן צריך לקחת שחקנים לדגל הקרן במחצית כדי לתדרך אותם זה מתאים לליגה ג'. הכדורגל הישראלי יילך 20 שנה אחורה. ההתאחדות והדיינים צריכים לראות מה שקרה פה וללמוד מזה. שלא יהיו חכמים גדולים. הניצחון היום היה לא כשר ולא ספורטיבי. כשלא נותנים למאמן להעביר הוראות לשחקנים שלו, גם אם הוא מורחק, זו פשוט בושה.

"חשבתי שאני בקומדיה של יהודה ברקן, כשאני באמצע תדריך של קבוצה לפני המשחק, אנשי נתניה דאגו שיגיעו שוטרים ויוציאו את המאמן. הכדורגל הישראלי שובר שיאים. אני חושב שנתניה עבדה כל השבוע מאחורי הקלעים בשביל זה. אם הם רוצים לנצח שינצחו במגרש על כר הדשא. לא ייתכן שמנהלת האירוע קוראת לקציני המשטרה וקובעת למבקר של ההתאחדות איפה לשים את המאמן".

בסיום המשחק נכנס נעים לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תרימו את הראש, יש לנו משחק עונה מול סכנין בשבת". נעים עצמו שוחח בסיום המשחק עם תומר סיני ואפי צפריר וביקר את ההתנהלות של מכבי נתניה. לטענתו, בנתניה ניסו להתערב בהחלטת המבקר ששקל לא להרחיק אותו.

מאמן נתניה, ראובן עטר, אמר בסיום: "זה היה משחק קשה, רבע השעה האחרונה הייתה מסוכנת. הם לחצו אותנו אחרי ההרחקה של קובי דג'אני. השחקנים נלחמו וגם קרלוס אריאס הראה יכולת מצוינת. אין מה לעשות זה גביע. הסיכויים עכשיו בגביע הם אחד לשמונה. יש שמונה קבוצות ואנחנו אחת מהן. כולן מליגת העל, חוץ מרעננה. עברנו כבר שתי קבוצות ליגת העל, אבל הכי חשוב שזה יהיה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully