וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-אשקלון: אלרואי כהן עשוי להחליף את ערן זהבי

קשר הרכש עשוי לערוך בכורה בהרכב בשמינית גמר הגביע (19:00, 5+ לייב). האורחים ללא יברויאן, גזל: "מגיעים כדי לעבור"

שלושה ימים בלבד אחרי ה-1:4 הענק על מכבי חיפה בליגה, תצטרך הפועל תל אביב לחזור לקרקע כבר היום (רביעי) כשתארח את הפועל אשקלון בשמינית גמר גביע המדינה (19:00, 5+ לייב). אלי גוטמן, שנעדר ממשחק העונה, שב אתמול להעביר את האימון המסכם של הקבוצה, אך לא יעמוד על הקווים מחר וגם לא באצטדיון טדי ביום שני מול בית"ר ירושלים.

באסיפת השחקנים עסק גוטמן בעיקר בהרגעת הרוחות בקרב שחקניו אחרי ההצגה מול הירוקים ואמר: "גם ארסן ונגר יצא בהצרות אחרי המשחק מול ברצלונה ואחרי כמה ימים קיבל בראש מול בירמינגהאם בליגה", אמר המאמן. "עכשיו הוא גם יכול לעוף בליגת האלופות וגם הסיכוי שלו לאליפות קטן יותר. זה רק מראה שאסור לצאת בהצהרות אחרי משחק טוב וחייבים להישאר צנועים ולהמשיך לעשות את העבודה".

גוטמן ויוסי אבוקסיס לא תרגלו הרכב לקראת המשחק, ועדיין לא ברור מי משחקניו ההרכב הראשון יזכה למנוחה. ערן זהבי הפצוע בקרסול אמר לחבריו שהוא יוכל לשחק אם ירגיש טוב יותר לקראת המשחק, כשאלרואי כהן עשוי להחליפו בהרכב אם לא יהיה כשיר. ויקטור מרעי יפתח במקומו של בן שהר המוצהב, וגם דדי בן דיין ודני בונדר עשויים לזכות למנוחה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר (עמרי קנדה), ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין (גל שיש), אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, אלרואי כהן (ערן זהבי), טוטו תמוז, ויקטור מרעי.

גזל: "באים כדי לעבור שלב"

הפועל אשקלון תגיע לבלומפילד למשחק הגביע נגד הפועל ת"א ללא יותר מידי ציפיות. בקבוצה מתרכזים בעיקר במשחקי הליגה ולא בונים יותר מידי על משחק הגביע. מעבר לפערי הרמות, אשקלון תחסר את שני החלוצים הבכירים שלה, איליה יברויאן וסרג' איילי, והמאמן גיא עזורי עדיין לא סגור על הפתרונות בהתקפה.

למרות הפסימיות באשקלון, הקשר רביד גזל מאמין שבגביע הכל יכול לקרות: "הפועל תל אביב היא הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בארץ, אבל אנחנו ננסה לשים את הדאגות שלנו בצד. בגביע אתה לא יכול לבוא ולשחק על תיקו ולהיות מבסוט. אתה חייב לבוא ולנצח ולעלות שלב. ברור לכולם מי הפייבוריט במשחק וידוע לכולם מה כוחה של הפועל, אבל אנחנו נבוא לשחק על הכבוד שלנו. אני לא מסכים עם מי שאומר שאין לנו מה להפסיד, אני לא בא להעביר 90 דקות או יותר וללכת הביתה עם הפסד, אנחנו באים בשביל לעבור שלב כי זו המטרה של הגביע בעצם".

הרכב משוער: סטיבן אהורלו, שי פטלק, יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול, אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה, רביד גזל, אריק גאוו, אושרי גיטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully