וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל ירושלים: עלי עוסמאן ומוחמד גדיר יפתחו

2.3.2011 / 14:10

מגן הירוקים לא פתח בהרכב מאז אוקטובר, ויקבל הזדמנות בשמינית הגמר (21:00, 5+ לייב). אלישע לוי התריע מזלזול

"הפועל ירושלים קבוצה טובה, הם עולים ליגה. זאת לא קבוצה של ליגה שלישית, יש לה סגל של ליגה לאומית ושוב, תזכרו שהם עולים ליגה", כך אלישע לוי את אסיפת השחקנים של מכבי חיפה לקראת המשחק מול הפועל ירושלים היום (רביעי, 21:00, 5+ לייב) בגביע המדינה. "אנחנו צריכים לבוא בלי לזלזל ולעבור אותם", הוסיף המאמן.

עלי עוסמאן, שלא פתח בהרכב הקבוצה מאז חודש אוקטובר, יעלה בהרכב הקבוצה במקום אייל משומר, מוחמד גדיר צפוי להחליף את יניב קטן שלא ייכלל בסגל וליאור רפאלוב יעלה בהרכב במקום גוסטבו בוקולי, כך מסתמן לפחות לפי האימון המסכם. מי שייכלל בסגל הוא הבלם הצעיר סארי פלאח. שלומי אזולאי ו-ולדימיר דבאלישווילי המשיכו להתאמן גם אתמול, אבל לא יהיו בסגל. אמיר אדרי נקע את אחת מאצבעותיו במהלך האימון, אבל ייכלל בסגל.

עבור הירוקים מדובר במפגש נוסטלגי במיוחד מול הפועל ירושלים. זכייתה האחרונה של מכבי חיפה במפעל הייתה בעונת 1997/8 כאשר הירוקים פגשו אז את הפועל ירושלים וניצחו 0:2 בהארכה אחרי שסרגיי בלאנצ'וק ואלון מזרחי סידרו לירוקים זכייה חמישית בגביע המדינה. הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו במסגרת הגביע הייתה לפני שבע שנים, אז ניצחה חיפה 0:1 בשמינית הגמר משער שכבש ג'ובאני רוסו בדקה ה-85.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה; ג'ון קולמה, אייל גולסה, עידן ורד, ליאור רפאלוב; מוחמד גדיר, תומר חמד.

קדוש: "אפשר להפתיע אותם"

אדם מזרחי, זוכרים? האיש שהדיח את מכבי תל אביב בפברואר 2008 והעלה את בית"ר/שמשון לשמינית גמר גביע המדינה, כל הדרך לחצי הגמר באצטדיון רמת גן, יפתח בהרכב הפועל ירושלים במשחקה מול מכבי חיפה בקרית אליעזר בשמינית גמר גביע המדינה. מזרחי, שרשם העונה 12 שערי ליגה, כבש עוד שלושה בגביע, ומקווה לחולל סנסציה בקריית אליעזר, ואולי לנצל את המומנטום השלילי בו נמצאת סגנית האלופה לאחר משחק העונה.

על הקווים, ירושלים מגיעה עם השועל הוותיק לופא קדוש, שהופיע בעבר פעמיים בגמר וסיים כפיינאליסט. "תתפלאו, אבל ההכנות שלנו רגילות", אמר קדוש הבוקר (שלישי). "חיפה היא אחת מבין שתי הקבוצות הטובות בישראל שטובה מאיתנו בכל פרמטר, אישי וקבוצתי. לזכותם יש קהל תומך ומגרש ביתי, אבל בכדורגל הכל אפשרי ואפשר להפתיע. אנחנו יודעים איך המשחק מתחיל, אבל לא כיצד ייגמר".

קדוש הגיע לגמר עם שמשון תל אביב ב-1985, אז הפסידה הקבוצה לבית"ר ירושלים בהארכה. הפעם השניה הייתה עם הפועל באר שבע ב-2003, שם הפסיד להפועל רמת גן. בשער ירושלים יעמוד רפי כהן, אחד השוערים המנוסים והוותיקים בישראל שבנובמבר האחרון חגג יום הולדת 40.

יחד איתו ישחקו האחים למשפחת עזו, הבלם אסף והקשר אופיר (שבעה שערים העונה), פעם פוטנציאל גדול בליגת העל וכיום רק אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה מליגה א' דרום. רם סטי, שחזר הביתה לאחר תקופה ארוכה, יפתח בקישור. ב-11 של קדוש יעלה גם הבלם אורי פסו, ששיחק בין היתר בנבחרת האולימפית. אלירן אוחנה שסחב לאחרונה פציעה יהיה בסגל.

הרכב משוער הפועל ירושלים: רפי כהן, לירן מזרחי, אסף עזו, אורי פסו, אלירן זראי, מוסא סלמן, רם סטי, אלון סולטן, אופיר עזו, אדם מזרחי, יקי ויצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully