וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בחיפה: "שחקנים אחרים צריכים להוביל"

1.3.2011 / 11:03

בדיקתו של הקפטן יניב קטן נדחתה ליום רביעי, במועדון מצפים מרפאלוב לתפוס את מקומו. מסיללה יחזור כנראה רק באפריל

אחרי התבוסה במשחק העונה 4:1 להפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל ביום ראשון, במכבי חיפה חוזרים לטפל בפציעות. הבדיקה שהייתה אמורה להיערך היום (שלישי) לקפטן הקבוצה יניב קטן נדחתה, כנראה למחר. המשמעות היא שמעבר לכך שקטן לא ייטול חלק במשחק מחר מול הפועל ירושלים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, הרי שהוא גם לא יוכל כנראה לקחת חלק במשחק הליגה מול הפועל רמת גן.

רק לאחר פרסום התוצאות לבדיקות שיעבור בבית החולים רמב"ם יתברר מה יהיה משך היעדרותו. קטן סובל מתזוזה של אחת החוליות בגב, דבר שמגביל את התנועה שלו במגרש. "שחקנים אחרים כמו ליאור רפאלוב יצטרכו לקחת את המושכות ולהוביל את הקבוצה", אמרו הבוקר בחיפה.

ולדימיר דבאלישווילי שב אמש להתאמן והתברר כי קיים סיכוי שיוכל להיכלל בסגל אפילו למשחק הקרוב מול הפועל רמת גן, אם כי ההחלטה הסופית בעניין תתקבל בהתאם להתפתחויות באימון ביום חמישי.

המגן פיטר מסיללה יחזור כנראה רק בחודש אפריל למגרשים, ולא במהלך חודש מרץ, כפי שהעריכו בקבוצה תחילה. בעוד שלושה שבועות צפוי השחקן לחזור לאימונים והספק הוא לגבי המשחק ב-2 באפריל מול הפועל עכו. גם שלומי אזולאי לא יהיה בסגל למשחק הקרוב, אזלואי בתהליך החלמה והצפי לגביו הוא שיחזור לדרבי בעוד שבועיים.

הקבוצה תערוך אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל ירושלים. אתמול אמר לוי לשחקנים בהקשר זה: "אנחנו עם הפנים למשחק הגביע. לא נזלזל ביריבה. ננסה לעבור אותו בשלום ולקבל הגרלה נוחה".

בחיפה ממשיכים לעקוב אחר הבלם הבוסני אדין צוצאליץ' וייתכן שהוא יגיע למבחנים, אם כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית. בקרוב מאוד אמור לחתום אייל משומר על חוזה לארבע שנים. פגישה בעניין הייתה אמורה להיערך בתחילת השבוע הנוכחי, אבל עדיין לא ברור האם תתקיים. בהמשך יוזמן תומר חמד לפגישה, במטרה לחתום על חוזה ארוך טווח.

הקשר אנטון קרמאר (23) נחת למבחנים בקבוצה. כזכור, קרמאר חתם ביום האחרון של חלון ההעברות בהפועל תל אביב לאחר שהרשים במבחנים, אך העסקה לא יצאה אל הפועל מאחר והשחרור הבינלאומי לא הגיע בזמן. קרמאר הוא שחקנה של פ.צ לבוב מהליגה השנייה באוקראינה שכבש העונה שישה שערים ב-19 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully