וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "מתמודדים עכשיו עם תקופה פחות טובה"

1.3.2011 / 8:15

הפורוורד מודה שמכבי תל אביב נקלעה למשברון, ומתעקש: "ברצלונה לא טובה מאיתנו. הבעיה שלא חשבנו לנצח אותה, אלא לנצח ב-10"

ברני ארדוב

צפו בתגובות מהניצחון של מכבי תל אביב על הפועל חולון


צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: דורון שטיין

אם שחקני מכבי תל אביב סברו שהם ידלגו בקלילות מעל הפועל חולון בליגה ביד אליהו, הרי שנכונה להם הפתעה לא צפויה. הקבוצה הצהובה התקשתה לא מעט אמש (שני) מול הקבוצה של דני פרנקו שאף הובילה במחצית המשחק ב-13 נקודות יתרון, 32:45, אלא שבסיום היא ניצחה 79:85 ועלתה למאזן 1:18.

"חולון היא קבוצה טובה, היא משחקת עם הרבה אנרגיות ונאבקה חזק מולנו", אמר דייויד בלו לוואלה! ספורט. "היא רצתה מאוד לנצח, זה היה משחק טוב אבל בסופו של דבר עשינו זאת".

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו מול שחקן ברצלונה טרנס מוריס. ברני ארדוב
"ניקרה לנו בראש המחשבה שאנחנו צריכים לנצח ב-10 נקודות לפחות". דייויד בלו מול טרנס מוריס/ברני ארדוב

לאחר מכן נשאל בלו האם מכבי נמצאת בתקופה פחות טובה, לאור העובדה שהיא נקלעה לפיגור כבר שלושה משחקי ליגה ברציפות, ואמר: "זה קורה לפעמים. גם מול מכבי חיפה לא התחלנו טוב, אבל גם שם נחלצנו מזה. היה מאבק, זה הכדורסל. לעתים יש עליות ומורדות, אנחנו לא משחקים ברמה הכי גבוהה כפי שהיינו לפני מספר שבועות אך נחזור לשם.

"אני לא יודע אם איבדנו את הביטחון אחרי ההפסד מול ברצלונה וגם לא יכול לענות על כך", הוסיף בלו. "עכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם תקופה פחות טובה בכדי לעלות שוב".

הפורוורד הצהוב סבור כי ניתן להפיק לקחים מאותו הפסד ביום חמישי שעבר ביורוליג. "צריך ללמוד לנצח משחקים צמודים", אמר, "ועם זאת צריך לזכור ששיחקנו מול ברצלונה. ניקרה לנו בראש המחשבה שצריך לנצח ב-10 נקודות לפחות, ואולי היה לזה השפעה מנטלית עלינו. אם היינו במצב בו היינו רק צריכים לנצח אז אולי דברים היו נראים אחרת. והיינו יותר מרוכזים בהארכה. אני חושב שלא חשבנו לנצח, אלא לנצח ב-10".

למרות שמכבי הפסידה בשני מפגשיה לברצלונה, בלו הודף בנחרצות כל ניסיון להודות שהקבוצה הספרדית טובה ממכבי: "כן, ברצלונה ניצחה אותנו פעמיים, אבל זה לא אומר שהיא טובה מאתנו. אני חושב שהיא קבוצה שונה מאוד ממכבי. זה עניין של לקלוע קליעות ולעשות מהלכים טובים ביום נתון".

בלו: "לא איבדנו את הביטחון שלנו כקבוצה"

ביום חמישי יתמודדו הצהובים במשחק חוץ ברומא במחזור השישי והאחרון בשלב הטופ 16 של היורוליג, במשחק שלא יקבע דבר מבחינתם כאשר הם כבר הבטיחו את העלייה לשלב ההצלבה מהמקום השני בבית.

למרות שלמשחק אין חשיבות של ממש, בלו אינו מקל ראש לרגע ביריבה: "מצפה לנו שבוע חשוב - מול רומא, וביום שני נגד הפועל ירושלים. למרות שהמשחק לא ישנה את מיקומנו יש לו הרבה משמעות עבורנו. אנחנו רוצים לשחק טוב עבור עצמנו, לשוב לרמה שלנו. צריך לזכור שמדובר במשחק היורוליג האחרון שלנו בשלב זה, אז אנחנו צריכים להוכיח לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח בחוץ".

בלו נשאל עד כמה משמעותי איבוד הביתיות בשלב ההצלבה, וטען: "בשנה שעברה היה לנו את יתרון הביתיות והפסדנו. העונה כבר ניצחנו כמה משחקים חשובים בחוץ, אז אנחנו בטוחים בעצמנו שאפשר לנצח בחוץ, ואני מבטיח שנהיה מוכנים להילחם בשלב הבא. לא איבדנו את הביטחון שלנו כקבוצה".

לגבי יכולתו האישית אמר בלו: "אני מנסה לעשות את העבודה שלי, לקלוע את הקליעות שצריך ולעשות הגנה טובה".

לסיום נתבקש לענות בלו מיהו המנהיג של מכבי על הפרקט, אלא שהוא העדיף לא להתרכז באדם אחד: "זה מאמץ קבוצתי, כולנו חברים על מגרש כמו שאנחנו מחוצה לו. כל פעם מישהו אחר מתעלה זה מאמץ קבוצתי ולא עניין של שחקן אחד".

* הקבוצה תמריא מחר בבוקר לרומא ללא המאמן דייויד בלאט, שיישאר בארץ לאור ההלוויה של אביה של אשתו. בלאט ימריא מחר בערב לאיטליה, לא יעביר את האימון המסכם אך כן ינהל את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully