וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אי אפשר להיות הכי גדולים בעולם בכל משחק"

28.2.2011 / 21:56

מכבי ת"א הזיעה מול חולון אך בלאט צינן את הביקורת. גם פניני: "אנחנו בני אדם, לא מכונות". פרנקו: "באנו לנצח"

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: דורון שטיין

לפייט כמו שהיא קיבלה הערב (שני) ביד אליהו, ספק אם מכבי תל אביב ציפתה. סגנית האלופה של דייויד בלאט הגיעה למשחק שפתח את הסיבוב השלישי בליגת העל כשממול עמדה הפועל חולון המסובכת, ומצאה עצמה נופלת לפיגור 13 נקודות ברבע השני. חובבי הענף אולי דמיינו את סנסציית העונה בהתהוות, אלא שבסופו של דבר הצהובים התעשתו, ניצחו 79:85, ויטוסו לרומא בראש שקט. וחולון? לא נותר אלא לפרגן לחבורה המופלאה של דני פרנקו, שממשיכה להוציא הרבה יותר מסך חלקיה.

פניני: "חולון הסתכלו לנו בעיניים, מגיעה להם מילה טובה"

"לא חשבתי שזה יהיה כל כך קשה", הודה דייויד בלאט עם תום המשחק. "חולון שיחקה מחצית ראשונה מצוין. היא משחקת כדורסל טוב הרבה זמן, הם ניצחו קבוצות טובות ואמרתי גם כל הכבוד לצוות ולשחקנים על העבודה שהם עושים. מבחינת כדורסל הם בסדר גמור, הם לא הפתיעו, אנחנו הפתענו את עצמנו, אבל מה רוצים, שנהיה הכי גדולים בעולם בכל משחק? אי אפשר".

המאמן הצהוב ניסה להסביר את נפילת המתח ואמר: "ברור שאנחנו סבלנו מעייפות מסויימת ומחוסר ריכוז, היה ברור והיה ניכר. ניסינו להוריד לחץ פיזי ומנטאלי כי לקחנו יום חופש נוסף בשבת, חשבתי שזה שיעזור לנו לבוא עם אנרגיות מתאימות וזה לא יצא טוב. את האשמה הזו אני אקח עליי. קבוצה פחות טובה מאיתנו היתה מפסידה במשחק הזה לפי מה שקרה פה".

על המשחק הקרוב מול רומא, שיהיה לפרוטוקול בלבד, אמר בלאט: "כל משחק הוא חשוב, זו הסיבה שהלחץ הוא גדול גם כשאין סיבה. אנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות. לא כל משחק הוא חגיגה וצריך לדעת גם איך לנצח ועשינו זאת".

גיא פניני, שהיה פשוט מצוין הערב ועמד במרכז הקאמבק הצהוב, בעיקר החמיא לחולון בסיום: "חולון באה והסתכלה לנו בעיניים, צריך להגיד להם מילה טובה. אנחנו בני אדם, לא מכונות, אבל אנחנו צריכים לבוא כל משחק ולשחק. רגילים שאנחנו מובילים ב-30 הפרש ברבע הראשון. במחצית הראשונה לא שיחקנו את הכדורסל שלנו והיינו חסרי אנרגיות. קיבלנו על הראש במחצית וזה עבד". בשבוע הבא תגיע האקסית של פניני, הפועל ירושלים, להיכל. הפורוורד כבר מוכן: "אני מחכה כל העונה למשחק מול ירושלים", הודה פניני.

ליאור אליהו, הקלע הבולט הערב, הוסיף: "חולון שיחקה יפה מאוד היום מהתחלה ועד הסוף, אני חושב שהם הפתיעו את כולם. אנחנו באנו עם השפעה מהמשחק מול ברצלונה. אני לא חושב שאנחנו בירידת מתח, אולי בתקופה קצת פחות טובה, אבל אני חושב שאסור לשכוח שהגענו עם ברצלונה להארכה, לא במשחק הכי טוב שלנו, והיום לא באנו חדים וכמו שאנחנו באים בדרך כלל, ככה שאי אפשר לכנות את התקופה הזו בשם מיוחד. אנחנו עדיין אותה קבוצה, אותם שחקנים ואני מאמין שנמשיך לשחק כמו ששיחקנו עד עכשיו".

פרנקו: "התבכיינות לא תתן לנו כלום"

מנגד, חולון ראויה לכל המחמאות על משחק לחימה נוסף בצל חוסר הוודאות הכלכלי והניהולי שמרחף מעל המועדון, ולמרות הסגל הקצרצר. המנהיג של הקבוצה, דני פרנקו, לא הצטנע בסיום: "באנו לפה לנצח, חד משמעית. עשינו דברים יפים היום ובלי לדבר על מה יש לנו ואין לנו, באנו לפה בשביל לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים. זה מאכזב מאוד, להיות קרובים ולא לנצח.

"המטרה שלנו היא לא לקטר אלא לבוא ולעבוד קשה ולהתמודד עם המצב הכי טוב שאנחנו יכולים", הוסיף פרנקו. "אנחנו באים לעבוד, באים לעבוד קשה כל אימון, החבר'ה קשובים וזה בא לידי ביטוי במשחקים. זה לא ייתן לנו כלום להתבכיין, אנחנו מגיעים מוכנים למשחקים ויותר מזה אין לנו מה לעשות".

ריץ' מלצר הוסיף: "הפסדנו וזה לא נעים, כולם ראו שעדיין יש לנו לאן להשתפר הערב אבל היינו טובים וניסינו לשחק את המשחק שלנו, עשינו את זה טוב במחצית הראשונה וחבל שהפסדנו. אני לא חושב על כך שקבוצות אחרות לא הסתכלו למכבי בעיניים, אנחנו הגענו לכאן עם אמונה, התחלנו טוב את העבודה והיו לנו ציפיות גבוהות וחבל שזה נגמר ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully