וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - עירוני ג'ת: איזו סינדרלה תחלום על ר"ג?

28.2.2011 / 17:55

שתי הקבוצות מהלאומית ייאבקו על כרטיס לרבע גמר הגביע (ג', 13:00). ברמכר מתלבט לגבי זהות השוער, לימה יפתח ברעננה

אחרי שהנחילה סנסציה כשעברה את הפועל עכו בסיבוב הקודם, ג'ת אלהאלי חולמת להיות הסנסציה הגדולה של גביע המדינה ולנצח גם את הפועל רעננה מחר (שלישי, 13:00) במטרה להעפיל לרבע הגמר. המאמן אלכס ברמכר מתלבט בין שני השוערים, גיל אופק, שמועמד לפתוח, לבין ענאן פרו, שפתח בשבת. המאמן תרגל שני מערכים, עם שניים ושלושה חלוצים. החלוץ יוסי ג'נאח אמר לקראת המשחק: "מפעל הגביע בישראל הוא מעמד מחייב ויוקרתי, מעמד שמצריך מאיתנו להביא הרבה דברים אחרים, מעבר לכדורגל. במשחק אחד נתון הכל יכול לקרות. אנחנו באים לנצח ונעשה את הכי טוב שאפשר. שחקנים יוכלו לקבל חשיפה שלא חלמו עליה. אחרי המשחק, נתרכז במטרה העיקרית שלנו – להישאר בליגה הלאומית".

אבל גם ברעננה חולמים על המעמד הזה, של רבע הגמר, ולכן אייל לחמן צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו. הקבוצה שנלחמת על אחד הכרטיסים לליגת העל, תחסר כנראה את שחקן ההגנה דודו בלולו. גבריאל לימה שכבש העונה שלושה שערים בליגה יפתח בחוד, כנראה לצדו של אופיר מלמד או רז כהן, כשאחד מהם יפתח כנראה על חשבון מוחמד פודי החולה. הבלם אלון זיו בספק למשחק.

הרכב משוער, הפועל רעננה: ניל אברבנל, אופק בן טולילה, איתי טואף, מיכאל סירושטן, אריק ניירקו, אבי צבאג, שחף הלמן, שניר שוקר, ראיד ג'בארין, אופיר מלמד (רז כהן), גבריאל לימה.

הרכב משוער, עירוני ג'ת: גיל אופק (ענאן פרו), עלי מחאג'נה, כאמל ג'בארין, פריד מחאג'נה, סנטיאגו בסרוק, רמי חליס, עמי גילברט, עאמר גרא, חי אטיאס, מוחמד אבו ריא, יוסי ג'נאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully