וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - באר שבע: זה לא גביע הטוטו

מחזיקת גביע הטוטו מקווה לשחזר את ההצלחה גם במפעל הגביע (ג', 18:45, 5+ לייב). אסולין צפוי לפתוח בהרכב האורחים

בעירוני קרית שמונה ערכו היום (שני) את האימון המסכם לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע מחר (שלישי, 18:45, 5+ לייב). המאמן רן בן שמעון צפוי לשלב בין שחקני ההרכב הראשון למספר שחקנים שממתינים להזדמנות שלהם מהספסל, כאשר בריאן חרסיסיץ' שריצה עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים צהובים ישוב להרכב.

בקרית שמונה מעוניינים להמשיך במסורת של גביע הטוטו אותו הניפו כבר העונה במטרה להצליח ולהתקדם גם במפעל גביע המדינה היוקרתי. מגן הקבוצה אורי שטרית התייחס למשחק מחר ואמר: "לקחנו את גביע הטוטו, אבל גביע הטוטו זה לא גביע המדינה. גביע המדינה זה רשמי ומכובד, זה מפעל חשוב ואנחנו יכולים לעלות לרבע הגמר, זה לא צחוק. באר שבע קבוצה טובה, היה קשה לנו נגדם בסיבוב הראשון (1:1, ה"ג) גם במשחק שהיינו טובים יותר. נקווה להעפיל לשלב הבא".

אורח מכובד יישב מחר ביציע של קרית שמונה. מדובר בשר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, שידוע כאוהד הפועל באר שבע ושריין לעצמו מקום ליד הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי.

הרכב משוער: גיא חיימוב (דני עמוס), אלעד גבאי, איתן טיבי (יניב לביא), סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אופיר חמו (תומר סוויסה) אדריאן רוצ'ט, ויאם עמאשה, שמעון אבוחצירא.

הפועל באר שבע דוגלת בהפרדה

חלוץ הפועל באר שבע, ליאור אסולין, ערך הערב אימון מלא לקראת המשחק מחר מול עירוני קרית שמונה. יחד עם זאת, האימון היום התנהל בקצב נמוך יחסית ולכן ההחלטה לגבי החלוץ, שלא התאמן אתמול, תיפול רק מחר. ההערכה כרגע היא שאסולין יפתח בהרכב לצד דובב גבאי. דוד רביבו שלא ישחק בגלל מתיחה, יצפה במשחק מהיציע.

אביתר אילוז, ערן לוי ו-וויליאם סוארס שחוזרים מהרחקה יפתחו בהרכב. סוארס יחזור לעמדת הבלם על חשבונו של עודד גביש שייעדר בעקבות הרחקה. אבי יחיאל יתפקד כבלם ונדב קידר יירד לספסל. אילוז יחזור לעמדה הטבעית שלו. הקשר ריאן אדלי ימשיך בהרכב, כשההתלבטות היחידה של המאמן היא בין סיראז' נאסר ליוסי תורג'מן, שהפגין יכולת טובה במשחק האחרון.

קלינגר אמר הערב: "קריית שמונה קבוצה חזקה. צריך לזכור שההכרעה תיפול במשחק אחד ולכן חשוב מאוד שנגיע מרוכזים למשחק הזה. צריך לעשות הפרדה מוחלטת בין מה שקרה בליגה למפעל הזה".

הרכב משוער: אוהד כהן, אביתר אילוז, אבי יחיאל, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ריאן אדלי, איברהים עבדול ראזאק, יוסי תורג'מן (סיראז' נאסר), ערן לוי, דובב גבאי, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully