וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "דיברנו על המתפרצות שלהם ומהן ספגנו"

28.2.2011 / 15:04

מאמן מכבי חיפה ערך שיחה לשחקניו אחרי התבוסה: "שכל אחד יחשוב אם הוא נתן את המקסימום". קטן לא הצליח להתאמן

בצל התבוסה אמש (ראשון) 4:1 להפועל תל אביב במשחק הצמרת בבלומפילד, ערכה היום מכבי חיפה אימון קל כחלק מתחילת ההכנות למשחק בשמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים ביום רביעי.

"אני חש אכזבה בדיוק כפי שאתם חשים אותה אחרי המשחק הזה, אבל שום דבר עדיין לא הוכרע", פתח אלישע לוי את האסיפה. "איבדנו את הסבלנות לא מעט פעמים. אחרי הגול הראשון לא לקח לנו המון זמן להתאושש וזה היה טוב, הגענו למצבים אבל לא השלמנו את הפעולה האחרונה. הזהרתי אתכם מהמתפרצות שלהם וזה בלט בעיקר בגול השלישי והרביעי. כך בדיוק ספגנו. כל אחד כאן צריך לשבת עם עצמו ולחשוב אם הוא נתן מעצמו את המקסימום בשביל הקבוצה".

לסיום דיבר המאמן על המשחק ביום רביעי: "אנחנו הפנים קדימה למשחק מול הפועל ירושלים. נבוא למשחק הזה בלי לזלזל ביריבה. ננסה לעבור אותו בשלום ולקבל הגרלה נוחה".

יניב קטן לא הצליח להתאמן היום ויעבור בדיקות כדי לברר ממה הוא סובל. כרגע נראה שיש סבירות גבוהה שאלישע לוי יעניק לו מנוחה במשחק הגביע ואולי גם במשחק הליגה נגד הפועל רמת גן ביום ראשון.

בניגוד לקטן, החלוצים ולדימיר דבאלישווילי ושלומי אזולאי חזרו להתאמן. דבאלישווילי סבל ממתיחה בשריר הירך האחורי שבגללה החמיץ את משחק העונה. בדיקת האולטרסאונד שעבר מלמדת כי הוא צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully