וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצנים ראשונים לנבחרת העונה באירופה

28.2.2011 / 15:52

נבחרת המחזור עשירה בשחקנים שעשויים להיכנס לנבחרת השנה, ועל הדרך אומרת ברוך השב לבן האהוב ווסלי סניידר

חודש פברואר הגיע לסיומו והכדורגל האירופי נכנס לשלב ההכרעות. כך גם נבחרת המחזור שלנו שבהרכב שלה השבוע אפשר למצוא נציג ממחזיקת גביע הליגה הטרייה באנגליה, נציג מאלופת גרמניה הבאה, נציג תורן מברצלונה ושלישיית חוד קטלנית שכבשה יחד תשעה שערים בסוף השבוע. תשננו את השמות, כי כמה מהם בהחלט מועמדים בולטים לנבחרות המצטיינים של השנה. בפינת הכוכב האורח, אנחנו עורכים היכרות עם אחד הכישרונות העולים בכדורגל ההולנדי.

שוער

דניאל ארנזוביה – דפורטיבו לה קורוניה

שבוע אחרי שכיכב במדור הזה בזכות שער שוויון מדהים שנגח לרשת אלמריה, חוזר ארנזוביה לשער הנבחרת והפעם בזכות הופעה הרואית בין הקורות. השוער בן ה-31 סיפק הצלות מרהיבות לניסיונות של רונאלדו, די מריה ובנזמה ועמד בפרץ תחת מטווח בעיטות ממרחק של שחקני ריאל מדריד. בזכות היום הנהדר של השוער שלה, דפור חילצה 0:0 ביתי שאולי סוגר את סיפור האליפות ופותח רצף שלילי חדש לבלאנקוס בריאזור.

הגנה

מגן ימני: סשה ריטר – וולפסבורג

הזאבים עצרו רצף של ארבעה הפסדים רצופים עם 1:2 ביתי על גלאדבך, נועלת הטבלה. המגן בן ה-27 היה מעורב מאוד בכל הקשור להתקפה. הוא סחט פנדל אותו החמיץ דייגו ובהמשך בישל לברזילאי את השער הראשון במשחק לאחר פריצה סוחפת באגף. שלוש הנקודות נתנו לוולפסבורג קצת אוויר במאבקי התחתית. אחרי המיליונים שנשפכו ופיטורי סטיב מקלארן, אין דבר שהזאבים רוצים יותר מלשמוע את שריקת הסיום לעונה כושלת ומאכזבת.

בלם: מאטס הומלס – דורטמונד

כל מי שעוד הטיל ספק קיבל תשובה מוחצת וכל מי שציפה למהפך התבדה. דורטמונד היא הדבר האמיתי בבונדסליגה ואחרי ה-1:3 על באיירן מינכן באליאנץ ארנה, אף אחד לא ייקח מהם אליפות. הומלס, האיש שגדל בבאיירן ומעולם לא קיבל בה הזדמנות, הוא האיש שקבר את הבווארים עם הופעה הגנתית מרשימה ושער נגיחה טיפוסי. בדורטמונד עסוקים בשבועות האחרונים בהחתמת הכוכבים הצעירים על הארכת חוזים, אבל בבאיירן מתכננים לממש אופציה לרכישת הבלם המוכשר בקיץ הבא תמורת שמונה מיליון יורו. כסף קטן עבור בלם גדול.

בלם: רוג'ר ג'ונסון – בירמינגהאם

לג'ונסון לא היו זיכרונות נעימים מוומבלי אחרי שב-2009 הוא הפסיד עם קרדיף בגמר הגביע לפורטסמות. בראשון הוא עבר חוויה מתקנת כשהבלוז הדהימו את ארסנל 1:2 בגמר גביע הליגה והכריז על שלושה ימי חגיגות. ג'ונסון (27) הוא לייט בלומר קלאסי. זוהי בסך הכל עונתו השנייה בפרמיירליג, אבל הגדולות באנגליה כבר לוטשות עיניים. בגמר הוא סיפק עוד הופעה קלאסית וזכה למחמאות מחברו לקבוצה בן פוסטר: "הוא שחקן המפתח שלנו ובצד מתעניינות בו קבוצות גדולות. ההופעות שלו העונה פשוט פנטסטיות".

מגן שמאלי: סרחיו באייסטרוס – לבנטה

ארבע שנים עברו מאז כבש באייסטרוס את שערו האחרון בלה ליגה. כשזה קרה, בינואר 2007, הוא היה שחקן מאיורקה. מאז הספיק השחקן בן ה-35 לשוב לקבוצת נעוריו ולעזור לה לעלות בחזרה לליגה הבכירה. בראשון, באייסטרוס כבש מקרוב שער יקר מפז ב-1:2 החשוב בקרב התחתית על אוסאסונה. לבנטה התרחקה מעט מהקו האדום, אבל כששמונה נקודות מפרידות בין האחרונה לקבוצה שבמקום ה-12, עוד צפויים לנו מאבקי תחתית מרתקים עד למחזור האחרון.

קישור

סיידו קייטה – ברצלונה

לא מעט פרשנים חשבו שזה המחזור שיחזיר את מאבק האליפות לחיים. בארסה, שבהחלט לא נראתה טוב בשבועות האחרונים, יצאה בהרכב חסר לאחד המגרשים הקשים בליגה – האונו אסטדי במאיורקה. בהיעדרו של צ'אבי הפצוע, קייטה לקח את המושכות במרכז השדה, בישל שער אחד, בנה שער נוסף וסיפק הופעה מלאת אנרגיה וכוח במרכז השדה ב-0:3 הקל מדי של הבלאוגרנה. "ניצחנו הודות לקייטה", החמיא גווארדיולה. בסיום המחזור, הפער בפסגה דווקא צמח לשבע ונראה שמאבק האליפות מתחיל להיסגר. בבארסה מתבקשים לא לשכוח את הפרחים לארנזוביה.

ווסלי סניידר – אינטר

במסגרת האירופית, הקבוצות האיטלקיות הן אכזבה שלא נאמר כישלון, אבל הסרייה A מספקת השנה מרוץ מרתק לסקודטו. מילאן ונאפולי ייפגשו למשחק העונה הערב (שני) ומי שתצפה בו רגועה היא אינטר, שממשיכה להפעיל לחץ. הנראזורי השיגו 0:2 מצוין על סמפדוריה ונהנו ממשחק יוצא מן הכלל של ההולנדי, שכבש את הראשון בבעיטה חופשית. בניגוד ליריבותיה, אינטר שומרת על יציבות ואל תתפלאו עם הסוקדטו יישאר כחול-שחור. תזכירו לנו רק מי אימן את אינטר בתחילת העונה?

אנדרה אייוו – מארסיי

גם בצרפת מאבק האליפות רק מתחמם וכמו באיטליה, גם בליג 1 האלופה מגיעה בשקט מאחור במטרה לשמור על תוארה. ליל וליון סיימו את משחק העונה ב-1:1 ויצרו צמרת בה מפרידות ארבע נקודות בין הראשונה לחמישית. מארסיי ניצלה זאת עם ניצחון רביעי ברציפות, 1:2 בנאנסי. אנדרה אייוו, שבאמצע השבוע סחט מחמאות מאלכס פרגוסון על הופעה נפלאה מול היונייטד, הוא האיש שחתום על הניצחון עם צמד. הגנאי בן ה-21 היה בכל מקום במגרש והראה את הטכניקה המופלאה שלו שמשתלבת עם משחק חכם ומלא תנועה. הילד הזה יגיע רחוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

התקפה

חאבייר הרננדז – מנצ'סטר יונייטד

איזה שבוע מחכה לשדים האדומים. משחק השלמה בסטמפורד ברידג' בשלישי ובסוף השבוע, ביקור חם באנפילד. בינתיים, החזרה הגנרלית הייתה מוצלחת כשהשדים דרסו את וויגאן 0:4 ושלחו את הלאטיקס למקום האחרון. צ'יצ'אריטו פתח על חשבון ברבאטוב וסיפק לפרגוסון הרבה חומר למחשבה עם צמד שסגר את המשחק. הקוטי החמיא בסיום ליכולת הסיום של המקסיקני: "הסיומת היא הצד החזק שלו. הוא טוב מאוד מול השער ונותן לנו יתרון ברחבה". והנה לכם ההוכחה שלא צריך להוציא 30 מיליון ליש"ט כדי להביא חלוץ טוב. הרננדז הוא ללא ספק רכש השנה באנגליה.

אלכסיס סאנצ'ז – אודינזה

במחזור החמישי העונה, לאודינזה הייתה נקודה אחת במקום האחרון. מי האמין אז, שהקבוצה הזו תהפוך לקבוצה האטרקטיבית בליגה ומועמדת אמיתית להשגת הכרטיס לליגת האלופות. בשבועות האחרונים, לזברות הקטנות יש נציג קבוע בנבחרת והריצה המדהימה (עדיין ללא הפסד ב-2011) מסרבת להיעצר. סאנצ'ז הוא סיפור גדול. אינטר נלחמה כדי להביאו בינואר, אבל נשיא אודינזה ג'מפאולו פוצו עמד על הרגליים האחוריות. הוא צדק. המחיר של הצ'יליאני ממשיך לעלות ואחרי הרביעייה המדהימה בפאלרמו (0:7) ברור דבר אחד, סאנצ'ז יהיה המלפפון החם של הקיץ.

אנטוניו די נטאלה – אודינזה

כדי להבין טוב יותר את התוצאה המדהימה של אודינזה חשוב לזכור שפאלרמו היא קבוצת צמרת שבעונה שעברה לא הפסידה ולו פעם אחת באצטדיונה הביתי. ה-0:7 הוא מדהים ובלתי נתפס, כמעט כמו התופעה שנקראת אנטוניו די נטאלה. הוא בן 33, מעולם לא שיחק בקבוצה גדולה באיטליה, לא הותיר את חותמו בנבחרת, אבל מדובר במכונת שערים בלתי מוסברת. מלך שערי הליגה אשתקד עומד כעת על 21 שערים ב-27 מחזורים. והעונה, כמו גם הקריירה של די נטאלה, רחוקה מלהסתיים.

שווים אזכור

רפאל שייפר (נירנברג) – בדרך לליגה האירופית

קפומבה קוליבאלי (ניס) – ניצח את סנט אטיין

סקוט פארקר (ווסטהאם) – מגיע לפטישים להישאר בליגה

אשלי יאנג (אסטון וילה) – קצת נחת בעונה רעה

נאני (מנצ'סטר יונייטד) – מוכן למשחקי העונה

מרקו די ואיו (בולוניה) – מסרב להיגמר

לאונל מסי (ברצלונה) – הופיע בחלומות של אוואט

ג'ורג'יניו ויינאלדום

הכירו את אחד הכישרונות העולים בכדורגל ההולנדי. הוא רק בן 20, אבל את הופעה הבכורה שלו בפיינורד ערך כבר ב-2007. הוא פליימייקר טכני, מהיר וקטלני שמשחק לא מעט גם כשחקן כנף והוא נמצא בפנקסים של כל הגדולות באירופה. פיינורד סירבה עד כה לשמוע הצעות על ויינאלדום, אבל אחרי שהילד כבש רביעייה מול כרונינגן (1:5), שהמחיר יעלה, העסק יהפוך לרציני יותר. אחת המעוניינות הרציניות יותר היא ליברפול בה משחק אליל נעוריו של ויינאלדום ואקס פיינורד, דירק קאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully