וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל פ"ת: סיבות לאופטימיות במלאבס?

שלושת המפגשים בשמינית הגמר, האחרון שבהם לפני שש שנים, העלו את הקבוצה שלב. קרופניק בהרכב נתניה (ג', 19:30)

במכבי נתניה סיימו את ההכנות לקראת המשחק מחר (שלישי, 19:30, שידור משולב בספורט 5+ לייב) נגד הפועל פתח תקוה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. ראובן עטר יקבל בחזרה את דלה ימפולסקי, ליאוניד קרופניק ועדי נמני שריצו עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים. קרופניק צפוי לשוב למרכז ההגנה לצידו של עמרי בן הרוש, כאשר אוראל דגני שמילא את מקומו יוסט חזרה לעמדת המגן הימני, וניר נחום שאייש את עמדה זו בשבת ישוב לחוליית הקישור.

דגני הקפטן התייחס למשחק מחר ואמר: "מדובר במשחק חשוב מאוד. אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה שלנו למרות המעידה הקלה בעכו, שם סיימנו בתיקו, אבל צריך לזכור ששיחקנו במגרש ממש לא טוב. כבר מחר אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות ואנחנו באים רק כדי לנצח". על היריבה הוסיף דגני: "הפועל פ"ת היא קבוצה טובה מאוד. אנחנו מכבדים אותם, אבל אנחנו באים לנצח. נצטרך לבוא מרוכזים כי על כל טעות בגביע משלמים ולא ניתן לתקן כי זה משחק חד פעמי".

הרכב משוער: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי (עומר פרץ), פיראס מוגרבי, אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

הפועל פתח תקוה סומכת על הסטטיסטיקה

המפגש בין הפועל פתח תקוה למכבי נתניה בשלב שמינית גמר גביע המדינה יהיה המפגש הרביעי בשלב הזה, ואם להסתמך על הסטטיסטיקה, בפתח תקוה כבר יכולים להתחיל לחשוב על השלב הבא. ב-2004/5 ניצחה פתח תקוה 1:0 ועלתה לשלב רבע הגמר, משער של יוסי שבחון שהובקע דקה לסיום. הקבוצות נפגשו גם ב-1989/90, אז שוחק המפעל בשיטת בית וחוץ. פתח תקוה השיגה 1:1 בנתניה (נתי עזריה ואלון חזן כבשו) ו-0:0 ביתי, שהעלה אותה לשלב הבא. ברבע הגמר נערכו שלושה מפגשים בין הקבוצות ובשלב חצי הגמר מפגש אחד (בשנות השישים המאוחרות), בו נתניה ניצחה ועלתה לגמר.

מי שייעדר בוודאות מהמשחק מחר יהיה הקשר רפי דהן, שמורחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. אייל שן יחזור לסגל הקבוצה, אבל נעים מתלבט האם לפתוח איתו בהרכב. כך או כך, אלון תורג'מן שהגיע מטוברוק ומגלה יכולת טובה באימונים, אמור לפתוח בהתקפה, כנראה לצד עידו אקסברד, שינסה להמשיך את היכולת הטובה שלו מהליגה. גיא צרפתי שוב יישב על הספסל. המאמן יובל נעים, שינהל את המשחק מהיציע באמצעות עוזריו איציק שאקי ושמעון מועלם, צפוי לסכם בחודש הבא על חוזה לעונה הבאה.

חבר ההנהלה דני לוי מתכוון לשבת על הספסל גם במשחק מחר. "אני מאמין שיש לי השפעה על השחקנים. אמשיך לשבת על הספסל לפחות על שיובל נעים יחזור", אמר. כפי שפורסם אתמול, בקבוצה מתכוונים לממש את רוב האופציות על שחקני ההרכב בעונה הבאה. רפי דהן יושאל לעונה נוספת מבית"ר טוברוק ומכבי חיפה תתבקש לשחרר את ישראל זגורי. הבלם דניאל אדו יעזוב בתום העונה לאור היכולת שמגלה הקשר השוויצרי פביאן סטולר, שמתופקד בינתיים כבלם.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, גל כהן, פביאן סטולר (דניאל אדו), עמירן שקלים, רועי גורדנה, אייל שן (פביאן סטולר), יניב לוזון, ישראל זגורי, אלון תורג'מן, עידו אקסברד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully