וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו ערפאת נעלם, הפועל עכו שוקלת לתבוע

הדס גרינברג

28.2.2011 / 20:02

החלוץ שסיכם את תנאיו באנז'י הרוסית, עזב ככל הנראה את הארץ. בקבוצה יפנו לפיפ"א ולא מתכוונים לאשר את המעבר

ג'קו ערפאת, חלוץ הפועל עכו שסיכם את תנאיו בקבוצה הרוסית אנז'י מחצ'קאלה נעלם היום (שני) לאנשי המועדון. בקבוצה מעריכים כי ערפאת טס לרוסיה לאחר שרכבו נמצא בשדה התעופה בן גוריון. יש לציין כי החלוץ הטוגולזי אמנם סיכם את תנאיו בקבוצה הרוסית, אך עדיין לא התבצעה חתימה סופית שמאשרת את מעברו לרוסים. נכון לכרגע, במידה שערפאת טס ואינו מתכוון לחזור, בעכו לא יחתמו על האישור הבינלאומי שערפאת צריך על מנת שיוכל לשחק בשורות אנז'י.

מעבר לחתימה שהחלוץ צריך מעכו, בקבוצה שוקלים לתבוע אותו בפיפ"א על הפרת חוזהו, שכן נכון לכרגע הוא עדיין שחקן עכו תחת חוזה עד לתום העונה הנוכחית. אין זה סוד כי היחסים בין ערפאת להפועל עכו אינם טובים כאשר הקש ששבר את גב הגמל היה הראיון שהעניק ערפאת לוואלה! ספורט בו התבטא בחריפות נגד אנשי המועדון, מהמאמן דרך היו"ר ועד לשחקנים. מאמן הקבוצה אלי כהן הבהיר כי בעקבות הראיון לערפאת אין מקום בעכו ונראה כי העובדה כי עסקת העברתו לא נסגרה סופית הביאה את החלוץ לעזוב בתחושה כי יו"ר עכו, ציון ויצמן, מנסה לטרפד את מעברו לקבוצה בחו"ל כפי שציין בראיון.

אלי כהן ביקש לעבור מגרין לעילוט, ויצמן סירב

משטח הדשא באצטדיון גרין הוא אחד הדברים שהכי מפריעים לשחקנים והצוות המקצועי בהפועל עכו. כל משחק ביתי הופך עבורם לסיוט ובקבוצה מתלוננים על כר הדשא, שלטענתם אינו ראוי למשחק כדורגל. השבוע מתארחת מכבי נתניה באיצטדיון, ואף היא העבירה תלונות רבות באשר למגרש, אשר לטענת מאמנה, ראובן עטר, מהווה סכנה ממשית לבריאות השחקנים. לוואלה! ספורט נודע, כי בתקופה האחרונה העביר מאמן הפועל עכו אלי כהן בקשה ליו"ר הקבוצה ציון ויצמן לעבור מאצטדיון גרין לעילוט, בשל התנאים הגרועים באצטדיון הביתי. כהן נענה בשלילה על ידי היו"ר.

גורמים בקבוצה מציינים שהסיבה לסירוב, היא ככל הנראה בשל העובדה כי ויצמן שילם את מרבית הסכום על האירוח בגרין שבנצרת עלית מבעוד מועד, ולכן אינו מוכן להוציא כספים נוספים על מעבר לאצטדיון עילוט הקרוב שבנצרת. "במגרש כזה אי אפשר יהיה לראות משחק טוב מעכו", אמר אתמול אלי כהן לוואלה! ספורט. ומי שכמובן סובל מכך במיוחד הם השחקנים. "אי אפשר לשחק כדורגל בגרין, זה לא דשא שמתאים למשחק בוגרים", אמר שחקן בקבוצה והסביר את הבעייתיות, "אחרי שתי מסירות מחליקים, טיפה של גשם והכל שלוליות. אם יורד גשם שלושה או ארבעה ימים לפני המשחק, הוא עדיין בוצי וכשהוא מתייבש זה נהיה בוץ קשה כמו אבן. במקום שבבית שלנו נשחק פתוח עם הנעת כדור אנחנו משחקים לאט, בגלל שקשה להשתלט על הכדור שמקפץ על המשטח".

שחקן אחר בקבוצה הוסיף: "זה לא משטח דשא לליגת העל וגם לא לליגה א', לאף שחקן כדורגל לא מגיע לסכן את עצמו במגרש כל כך מסוכן, בטח כשמדובר בליגת העל. זה כמו לרוץ בביצה, באמצע המגרש זה בכלל בושה, זה כמו לרוץ במקום. אנחנו שוקעים ומחליקים בגלל המשטח הזה. אי אפשר לפתח משחק נורמלי על דשא כזה. אם אנחנו רוצים לתת פס זה כמעט בלתי אפשרי, ואם זה לא מספיק אז כשעולים למחצית השנייה המגרש כבר הופך לעיסה מהמחצית הראשונה. בושה של מגרש בשנת 2011".

בתוך כך הקבוצה תשוב היום (שני) לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת. שחקני הקבוצה מאוכזבים כי המשחק ייערך ללא קהל. מגן הקבוצה שמעון הרוש צפוי ביום רביעי להוריד את הגבס מאצבעות ידיו. הרוש, שגם מחלים ממתיחה, עורך בינתיים אימוני ריצה ויהיה כשיר אולי למחזור הבא. מוחמד כליבאת שמחלים אף הוא מפציעה ישוב למגרשים בעוד כשבועיים שלוש.

(עדכון ראשון: 13:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully