וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מתיחות בגזרת עידן ורד

28.2.2011 / 8:44

קשר מכבי חיפה לא אהב את החלפתו מול הפועל ת”א, אבל לא הגיב לתהיות חבריו: ”המאמן קובע”. משומר: ”לא ישנתי בלילה”

"אולי הגיע הזמן להודות את האמת. הפועל תל אביב קבוצה יותר טובה מאיתנו. גם לנו יש כישרון, אבל כולם ראו אתמול שיש הבדלים גדולים במשחק הקבוצתי. הפועל תל אביב הייתה מסוכנת יותר". כך אמר הבוקר (ראשון) שחקן בכיר במכבי חיפה, לאחר התבוסה הכואבת, 4:1 לאלופה. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד ממספר שחקנים, אבל בחרו שלא להיכנס להאשמות אישיות, פרט לג'ון קולמה, עליו נמתחה ביקורת על כך שהפקיר לא מעט פעמים את ההגנה וכן על התיקולים המאוחרים במרכז השדה.


ואם התבוסה להפועל תל אביב לא מספיקה, בקבוצה נרשמה מתיחות בגזרת עידן ורד. השחקן מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה, לאחר שהגיע על תקן הרכש הכי נוצץ בקיץ האחרון. לא מן הנמנע כי בקרוב תיערך שיחה בארבע עיניים בין השחקן למאמנו אלישע לוי. שחקנים בחיפה הופתעו לשמוע על החילוף של ורד במחצית ועודדו אותו. אחד מהם אף פנה לשחקן ואמר לו: "למה דווקא אתה? מה הוא (אלישע) רוצה ממך?", אבל ורד לא ענה.

הקשר שוחח לאחר המשחק עם חלק מהשחקנים שניסו לעודד אותו בחדר ההלבשה ואמר להם: "מה לעשות? יש מאמן והוא קובע. אני צריך לקבל את זה". באופן די מפתיע, מתוך 18 הופעות ורד השלים רק פעם אחת 90 דקות העונה, מול בני יהודה. בכל המשחקים בהם פתח הוא הוחלף במחצית או במהלך המחצית השנייה.

בהתאם לחששות של אנשי מכבי חיפה בשבוע שעבר מהפציעה של יניב קטן, הקפטן היה מוגבל מאוד בתנועה שלו וניכר עליו שהוא מתקשה לתפקד. שחקן בקבוצה אמר: "קטן היה חשוב במגרש בעיקר כדי להרים את השחקנים. ראו שהוא פצוע וזה השפיע עליו, אבל כל הקבוצה לא הייתה טובה". קטן לא הצליח להתאמן היום ויעבור בדיקות כדי לברר ממה הוא סובל. כרגע נראה שיש סבירות גבוהה שאלישע לוי יעניק לו מנוחה במשחק הגביע ביום רביעי ואולי גם במשחק הליגה נגד הפועל רמת גן ביום ראשון. למרות התבוסה, המאמן אמר לסובביו בסיום המשחק כי ההחלטה לכלול את קטן ב-11 הייתה נכונה. אוהדי הפועל תל אביב ניסו להתעמת עם השחקן בסיום, אבל קטן, שסחט מחיאות כפיים לאחר שהפסיק את המשחק בשל פציעה של אחד משחקני הפועל, החליט לא לענות להם.

"ההפסד לא נעים. לא הצלחתי להירדם כל הלילה וכך כל חבריי", אמר הבוקר אייל משומר לאתר הרשמי. "ההבדל בינינו להפועל תל אביב היה שבדקות שהם שלטו הם כבשו מכל מצב, ואנחנו לא. למרות שקשה לשכוח הפסד כזה, חובה עלינו לשנס מתניים ולשכוח ממנו. נותרו לנו משימות מכובדות כמו הגביע ביום רביעי מול הפועל ירושלים והליגה בתחילת השבוע הבא. עלינו להתעשת במהירות. איננו מרימים ידיים, יהיה פייט רציני עד סוף העונה וטרם אמרנו את המילה האחרונה. משחק אחד, ויהיה חשוב ככל שיהיה עם תוצאה קשה, לא יסיט אותנו מהדרך בה אנו הולכים".

אייל משומר, שנכנס אתמול עצבני לחדר ההלבשה ויחד עם שחקנים נוספים ביקר את אלון יפת, אמור להיפגש השבוע עם ההנהלה בנוגע להארכת החוזה שלו ולחתום לארבע שנים. בחיפה ביקרו אתמול בחריפות את השופט, למרות שעל פי מצלמות הטלביזיה נראה קולמה מבצע עבירה עד סף הרחבה, לפני גול היתרון של האדומים. הביקורת בחיפה הייתה בעיקר על כך שיפת לא העניק פנדל במחצית הראשונה. כזכור, הנשיא יעקב שחר שאל אתמול את קטן בחדר ההלבשה בנוגע לעניין, ולאחר ששמע ממנו שהייתה נגיעת יד אמר לו: "לא נורא, אנחנו לא מתבכיינים". לסובביו אמר שחר אתמול: "הפועל באו לכאן, ניצלו את המצבים שלהם, הבקיעו ארבעה שערים וגמרו את המשחק". בנוסף לקטן, גם אייל גולסה העיר לשופט במחצית על שלא שרק לפנדל.

אתמול, כזכור, נכחו סקאוטים של האנובר, אנדרלכט אומוניה ניקוסיה וטוונטה בבלומפילד. חלקם קיבל המלצות על ידי סקאוטים ישראלים בנוגע לאייל גולסה, מוחמד גדיר וליאור רפאלוב, אך כרגע לא נרשמה התפתחות בעניין. סקאוט נוסף מספרד, שעובד עם מספר קבוצות בליגה הראשונה הגיע אף הוא למגרש, אבל עזב עם פתיחת המחצית השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully