וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "לא רואה אותנו בורחים יותר מדי"

קשר הפועל תל אביב לא הסתנוור מהניצחון הגדול על מכבי חיפה: "התוצאה לא משקפת, הם ברמה שלנו פחות או יותר"

ההר לא הוליד עכבר, ומשחק העונה הסתיים בנוקאאוט שהורידה הפועל תל אביב למכבי חיפה, כשהביסה אותה 1:4. קשר האלופה גילי ורמוט לא הסתנוור מהניצחון הגדול, ובראיון לגלי צה"ל אמר הבוקר (ראשון) כי בקבוצה אינה שוררת תחושת אופוריה.

"האדרנלין לא נתן להירדם", הודה ורמוט והזכיר שתי אפיזודות שיזכור מהמשחק הגדול. "יש את הגול שכבשנו בדקת הפתיחה שנתן להם מכה, וגם כשעשינו את ה-1:2 עם הדחיפה של האוהדים". ורמוט סיפר על החגיגה בחדר ההלבשה, אבל ציין כי הדרך עוד ארוכה, והמאבק על האליפות עדיין פתוח. "מכבי חיפה קבוצה ברמה שלנו פחות או יותר, אנחנו מאבדים הרבה נקודות העונה, היה משחק שקול והתוצאה לא ממש משקפת. בסוף קצת השתחררנו. אני לא רואה אותנו בורחים יותר מדי, הלוואי שאני טועה".

למרות שהפועל תל אביב מובילה את הטבלה, ומשחקת את הכדורגל היפה והמרשים בארץ, ורמוט סבור כי לקבוצתו הנוכחית יש לאן לשאוף, וכי היא פחות עוצמתית מזו שלקחה אשתקד דאבל. "אנחנו קבוצה פחות טובה מזאת של השנה שעברה. אין את איתי שכטר ודגלאס דה סילבה שהם מעל הליגה בארץ, ואין כמותם בקבוצה, משהו בדינמיקה שונה, הדברים יותר שטפו בעונה שעברה, אולי כי פחות הכירו אותנו. אם בשנה שעברה אמרו שהפועל תל אביב היא הקבוצה הכי טובה של הפועל אי פעם, אז אולי זאת של העונה היא מספר 2".

"היה כיף להיות אתמול אוהד הפועל תל אביב", אמר יו"ר הפועל תל אביב אמיר לובין, והתייחס למתיחות בין הבעלים והשפעתה על הקבוצה. "מה שצריך לקרות בחוץ יקרה בחוץ. נתנו לקהל שלנו ליהנות מחוויה. במחזור הבא אנחנו מול בית"ר בטדי, יש עוד הרה זמן והרבה משחקים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully