וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "אסור לעשות טעויות כאלה, קיבלנו בראש"

27.2.2011 / 23:02

קפטן מכבי חיפה התקשה לעכל את התבוסה: "הפועל עשתה מה שרצתה". אלישע לוי: "התוצאה משקרת". הירוקים זעמו על יפת

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לא כך קיוותה מכבי חיפה לעבור את משחק העונה. הירוקים של אלישע לוי הגיעו לבלומפילד חדורי מוטיבציה, אך פגשו הפועל תל אביב פנטסטית, ששלטה במגרש לחלוטין, הביסה את סגנית האלופה 1:4, והוכיחה מבעד לכל ספק את זהות הקבוצה הטובה בארץ. מכבי חיפה איבדה את הפסגה, וכדי לכבוש אותה מחדש היא תיאלץ לשחק הרבה, הרבה יותר טוב. בקצב הזה גם הקיזוז לא יעזור. בשבוע הבא ישובו הירוקים לקרית אליעזר למשחק בית מול הפועל רמת גן, אבל מי שרוצה לקחת אליפות חייב לדעת לנצח גם במשחקים הגדולים.

שחר: "הפועל ניצלו את המצבים שלהם וגמרו את המשחק"

אווירה קשה שררה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה עם תום המשחק. שחקני הקבוצה לא דיברו לאחר המשחק, והראשון ששבר את הקרח היה אייל משומר, שנכנס כעוס לחדר ההלבשה ואמר: "בושה וחרפה, השופט הזה הרג אותנו. לא היה פאול בגול השני, זה גמר לנו את המשחק".

בנוסף למשומר, קטן ובנאדו דיברו ביניהם בחדר ההלבשה ואמרו: "חבל מאוד שאיבדנו את המומנטום אחרי ה-1:1 ולא ניצלנו את המצב שהיה במגרש".

לאחר כ-10 דקות הגיע יעקב שחר למתחם חדר ההלבשה. מספר אוהדים של מכבי חיפה ניסו להתעמת עם הבעלים, אך זה נכנס ישירות לחדר ההלבשה ולא שוחח עימם. כשנכנס לחדר ההלבשה ניגש ליניב קטן ואמר לו: "יניב, היתה יד", תוך שהתכוון לנגיעת היד של הפועל תל אביב ברחבה במחצית הראשונה. קטן ענה לו: "כן, במאה אחוז". שחר הביט בו ואמר: "טוב, לא נורא, אנחנו לא מתבכיינים". לסובביו אמר שחר: "הפועל באו לכאן, ניצלו את המצבים שלהם, הבקיעו ארבעה שערים וגמרו את המשחק".

במהלך המחצית אייל גולסה ניגש לשופט ושאל אותו האם היתה נגיעת יד. גולסה אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "הוא אמר לי שהיתה יד, אבל שלא שורקים על דבר כזה". בחיפה כעסו מאוד על השופט אלון יפת וגורם בקבוצה אמר הערב: "יכול להיות שהגיע לנו להפסיד, אבל כשלא מעניקים לך פנדל ושורקים על בעיטה חופשית שלא היתה והובילה לגול השני, זאת התוצאה. אסור לנו עכשיו לשקוע במרה שחורה, צריך לשכוח מזה. יכול להיות שהמשחק נגד הפועל רמת גן יוכל לנחם".

אלישע לוי: "נעשה הכל כדי להמשיך בדרך שלנו"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי ניסה לשמור על אופטימיות מסוימת בסיום המשחק. "הכל פתוח", אמר המאמן המפסיד. "כמו שעד היום באנו ועשינו עבודה יוצאת מן הכלל - השחקנים שלנו מוכיחים כל שבוע שהם עשויים מחומר מיוחד - כך לא צריך להוריד את הראש, נעשה הכל כדי להמשיך בדרך שלנו ובסך הכל יש לנו קבוצה חזקה".

בנוגע למשחק עצמו ניסה המאמן להסביר מה לא עבד. "לא היינו מספיק שקטים ליד השער, היו כמה הזדמנויות שלא ניצלנו. עד השער השני אהבתי איך שהקבוצה שיחקה, מאוד מסודר והגענו להרבה הזדמנויות. שיחקנו כמו שצריך, התוצאה הזאת משקרת ועוד איך. אני חושב שההבדל היה ברבע השעה האחרונה, שוב איבדנו את הסבלנות וזה היה ההבדל".

קפטן הירוקים יניב קטן, שהיה חלש ופצוע, ידע שלקבוצתו ממש לא הגיע לנצח הערב. "הפועל תל אביב ניצלו את כל המצבים שלהם ומגיע להם מחמאות על משחק יוצא מן הכלל, הם עשו מה שהם רוצים על המגרש. אנחנו עשינו טעויות שאסור לעשות במשחקים כאלה, שילמנו ביוקר אבל צריך להבין את זה ולהמשיך קדימה. קיבלנו בראש, זה חלק מהכדורגל ואנחנו צריכים להיות גברים ולהרים את הראש". בנוגע ליכולתו האישית הוסיף הקפטן: "אני אולי נראה פחות טוב על המגרש בגלל הפציעה. אולי אני אשב בחוץ בתקופה הקרובה, אני לא רוצה לפגוע בקבוצה".

גם אריק בנאדו השתדל לחפש את חצי הכוס המלאה עם תום המשחק. "במחצית הראשונה היינו חזק במשחק והרגשנו שאנחנו מסוגלים לנצח. המומנטום השתנה, הפועל הענישה אותנו בשני שערים, אבל שיחקנו כמו גברים. חבל לי שהקהל ראה אותנו משחקים ככה אבל אנחנו נחזיר לו כי העונה עוד לא נגמרה. אין ספק שזו פגיעה וזה לא משנה אם היינו טובים או לא. אנחנו עוד נתחזק מזה ויהיה עוד מפגש בפלייאוף אז אני מצפה לזה. בסוף העונה נראה מי יותר טובה, לא נעשה סיכומים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully