וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אנחנו הקבוצה הטובה בארץ"

קשר הפועל ת"א חגג את ה-1:4 על מכבי חיפה. אבוקסיס: "זה מוקדש לגוטמן". בן שהר: "לא חלמנו אפילו על תוצאה כזו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב רשמה הערב (ראשון) את המשחק הכי טוב שלה העונה בליגת העל. האדומים, ללא אלי גוטמן ועם יוסי אבוקסיס על הקווים, הביסו 1:4 את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-24 ועלו למקום הראשון על חשבון הירוקים עם 55 נקודות, לעומת 54 של הירוקים. הפועל נראית כרגע ללא ספק כקבוצה הטובה ביותר בארץ ונראה שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי היא תחגוג גם השנה את האליפות ואולי אפילו גם גביע. אגב, ערן זהבי סובל מנפיחות בקרסול והוא בספק למשחק הגביע מול הפועל אשקלון. שחקן נוסף שייעדר מהמשחק הוא בן שהר, אך הוא בשל צבירת כרטיסים צהובים.

אבוקסיס: "אנחנו בהחלט רגועים"

עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס, שמילא את מקומו של אלי גוטמן, אמר בסיום: "המשחק היה יותר קריטי לנו מאשר למכבי חיפה. עכשיו אנחנו הולכים לעד שישה משחקים חשובים עד סוף הליגה ורוצים לשמור על יתרון הביתיות. אחרי ניצחונות כאלה אנחנו בהחלט רגועים". על השאלה האם גוטמן יחזור לעמוד על הקווים כבר בטדי, אמר אבוקסיס: "אני לא יודע מה יהיה איתו אבל אני מקדיש לו את הניצחון. לדעתי זה עשה לו הרגשה הרבה יותר טובה היום".

בן שהר, שכבש כבר אחרי דקה והיה הטוב במגרש, אמר בסיום: "על תוצאה כזאת לא חלמנו בהתחלה. פתחנו בשער, הם חזרו אבל הראנו אופי. אנחנו שמחים בשביל הקהל, עשינו את העבודה נגד מכבי חיפה וצריכים להמשיך". שהר לא התרגש מהסקאוטים מהאנובר שישבו ביציע: "זה לא כזה מעניין אותי כרגע. אני בהפועל תל אביב מאוד מרוצה ומרגיש טוב פה. בינתיים אני פה ורוצה לעשות את הטוב ביותר בשביל הפועל".

ערן זהבי, שכבש את השער השני בדיוק ברגע החשוב, התייחס לפציעה שלו ברגל, שגרמה לו לבקש חילוף: "לא יכולתי להמשיך, אז העדפתי לפנות את המקום למישהו שיכול לשחק במאה אחוז. אני שמח שהצלחנו להגדיל את התוצאה וזה הכי חשוב".

זהבי התייחס גם ליכולת המצוינת של הפועל תל אביב: "אם אנחנו באים למשחק ומשחקים כמו היום בהתאם לדרך שלנו אז אני חושב שאנחנו הקבוצה הכי טובה. אם ניראה ככה התוצאות יבואו בהתאם אבל לא צריך להסתנוור מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully