וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרנקל שוב היתה קרובה לשיא הישראלי

27.2.2011 / 22:24

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה פסלה שלוש פעמים בגובה של 1.93 מ' בהדר יוסף. ג'יליאן שוורץ לא תשתתף באליפות אירופה

הקופצת לגובה דניאל פרנקל ניסתה לשבור הערב (ראשון) פעם נוספת את שיאה הישראלי לנשים העומד על 1.92 מ'. בדיוק כמו באליפות החורף לפני שבועיים, פרנקל היתה קרובה לעבור גובה של 1.93 מ' אך בסופו של דבר פסלה בשלושת הנסיונות שלה. כל זה אחרי שעברה גבהים של 1.80 מ' ו-1.85 מ' בתחרות הזמנה שהתקיימה בהדר יוסף.

בנוסף, שלושת אתלטי קרב ה-10 שברו את השיאים האישיים שלהם בקפיצה במוט באותה תחרות. ולדימיר בוריסנקו מעמק חפר שהחל לא מזמן לקפוץ במוט, קבע 3.40 מ', שיפור של 50 ס"מ לשיאו הקודם. גם חברו לאגודה ואלוף ישראל בקרב 10, אנטולי מיננקו שיפר משמעותית את שיאו האישי שעמד על 3.65 מ' כשעבר לראשונה בחייו 4.00 מ'. סגן אלוף ישראל, קוסטנטין קריניצקי ממכבי חיפה שיפר את שיאו האישי ב-10 ס"מ כשעבר 4.50 מ'. יודת הפטיש יבגניה זבולוטני קבעה 58.94 מ' בתחרות הראשונה שלה השנה. תוצאה קצרה ב-25 ס"מ בלבד משיאה האישי והישראלי.

בסוף השבוע תצא לדרך בפריס אליפות אירופה באולמם סגור והיום נקבע סופית כי נבחרת ישראל תיוצג על ידי ארבעה אתלטים בלבד, מאחר והקופצת במוט ג'יליאן שוורץ לא הצליחה להחלים מפציעה ברגל. דניאל פרנקל ומעין פורמן יתחרו בקפיצה לגובה לנשים, דימה קרויטר בקפיצה לגובה לגברים ויוחאי הלוי בקפיצה משולשת לגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully