וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי: "אני מאוד מאוכזב מעצמי"

27.2.2011 / 16:22

אחרי שהפסיד בקרב הראשון בגרנד פרי ורשה, אריק זאבי האשים בעיקר את עודף הביטחון. מדליית כסף לויקטור פישמן

הג'ודוקא הישראלי אריק זאבי ממשיך לאכזב בתחרויות מסבב גביע העולם, והיום (ראשון) הוא הפסיד בפעם השניה ברציפות כבר בקרב הראשון שלו. זאבי (עד 100 ק"ג) השתתף בתחרות גביע העולם בורשה, והופל באיפון אחרי שלוש דקות בקרב נגד מריו סלבאלוקיס הליטאי. בעקבות ההפסד שלו זאבי ימשיך לאבד נקודות בדירוג העולמי, שיקבע ביוני 2012 מי מהישראלים יעמוד בקריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון. באותה קטגוריית משקל התחרה גם אור ששון, שהפסיד בקרב הראשון שלו לאשחב קוסטוייב הרוסי.

זאבי התייחס ליכולת שלו בטורניר ואמר: "הרגשתי טוב בקרב ושלטתי לחלוטין, אבל שילמתי כנראה מחיר על עודף ביטחון. הליטאי מאוד חלש, אני מאוד מאוכזב מעצמי".

כמו אריק זאבי, גם יואל רזבוזוב (עד 81 ק"ג) הודח מוקדם מהצפוי אחרי שהפסיד באיפון ללואה פייטרי הצרפתי. באותה קטגורייה השיג ארד סימון שני ניצחונות מול יריבים מטוגו וצרפת ובסיבוב השלישי הוא הפסיד לג'ואקים בוטיו הבלגי.

ויקטור פישמן (עד 90 ק"ג) רשם הישג גדול וזכה במדליית הכסף. פישמן פתח בשלושה ניצחונות מול יריבים מרומניה, סין ואיטליה. ברבע הגמר הוא התמודד נגד איב מתיו דפרוויל הצרפתי, שסיים במקום החמישי במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, וגבר עליו באיפון 16 שניות לסיום הקרב. פישמן המשיך ביכולת המצויינת גם בחצי הגמר, ורשם ניצחון חמישי ברציפות בטורניר, הפעם על קשישטוף וגלארץ הפולני בניקוד. בקרב על מדליית הזהב הוא התמודד נגד רוברטו מלוני האיטלקי, אחד הג'ודאים הבולטים ביבשת בקטגוריית המשקל הזאת. ההתמודדות הזאת הוכרעה בסופו של דבר בזכות יוקו לטובתו של האיטלקי, שזכה במדליית הזהב.

בקטגוריית המשקל של מעל ל-100 ק"ג פתח אסף זוהר את התחרות עם שני ניצחונות על יריבים מפולין ומכסיקו, ובסיבוב השלישי הוא הפסיד לפייר רובין הצרפתי, שהשיג פעמיים ניקוד של ווזארי.

בשבת זכה טומי ארשנסקי הצעיר במדליית הארד במשקל של עד 60 ק"ג. ארשנסקי רשם ניצחונות על יריבם מפולין, פינלנד וסין. בהמשך הוא הפסיד בחצי הגמר לארמני, וגבר על פליפה קיטאדאי הברזילאי בקרב על המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully