וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "שבהתאחדות יקומו לראות מה הולך בגרין"

הדס גרינברג

27.2.2011 / 14:59

בקבוצה היו המומים ממצב הדשא באצטדיון. שחקן: "גם בעכו אמרו לנו שהם מתביישים מהדשא". קפוראלה חוזר למגרשים

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים (אחד בגביע) נעצרה אתמול מכבי נתניה עם 0:0 מול הפועל עכו. למרות זאת, במועדון מרוצים כי מהנקודה מאצטדיון גרין משתי סיבות עיקריות: האחת היא העובדה כי עכו הגיעה ליותר מצבים והייתה יכולה אף לנצח את המשחק והשנייה, תנאי המגרש הקשים שהקשו על הקבוצה לפתח את הכדורגל שלה.

"המגרש שם קטסטרופלי, לא הגיוני שבליגת העל 2011 נותנים לשחק במגרש כזה. זה לא מתאים אפילו לליגה למקומות עבודה", אמר שחקן בנתניה והוסיף: "חשבנו שהאורווה והקופסא במצב גרוע, אבל זה כלום לעומת הדשא הגרוע שם. בגלל הגשם שירד לא נספגו המים וזה הפך את המשטח לבוצי, ככה אי אפשר לפתח משחק כדורגל טוב שצופים יוכלו ליהנות ממנו. אפילו שחקני עכו אמרו לנו שהם מתביישים במגרש הזה וסובלים ממנו. כדאי שמישהו בהתאחדות יקום ויילך לראות מה קורה שם".

בקבוצה יחלו כבר היום בהכנות למשחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל פתח תקוה ביום שלישי (19:30). ראובן עטר, שהסתדר אתמול עם סגל חסר במיוחד, יקבל בחזרה את שלושת המוצהבים שריצו עונש הרחקה: דלה ימפולסקי, לאוניד קרופניק ועדי נמני. מריאנו קפוראלה ששב לסגל לאחר שהחלים מפציעה עשוי השבוע לשוב להרכב בין אם בגביע או במשחק הליגה מול קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully