וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "כועס על השחקנים, הם הפסיקו לשחק"

בהפועל חיפה מאוכזבים מאוד משער השוויון המאוחר שספגה הקבוצה נגד מכבי פ"ת. הבעלים שוקל: פסיכולוג לשחקנים

בהפועל חיפה התקשו להשתחרר מתחושת התסכול בעקבות שער השוויון המאוחר שספגה הקבוצה אתמול מראשו של עומר גולן, שכבש לזכותה של מכבי פתח תקוה וקבע 1:1 בדקה ה-95. בחיפה יודעים כי עוד דקה של שמירה על ריכוז והקבוצה הייתה פותחת את השבוע במקום החמישי, עם רוח גבית רצינית לקראת המשך המאבק על מקום בפלייאוף העליון ואולי אפילו תחרות על מקום באירופה. גם אפילו, יואב כץ, לא הסתיר את תחושת האכזבה ובשיחה מארצות הברית אמר: "יש פתגם אמריקאי ידוע: 'זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה', ואני פשוט כועס על השחקנים שבתוספת הזמן הפסיקו לשחק".

"זה בדיוק ההבדל שיכול להיות בין מקום בפלייאוף העליון והתמודדות על כרטיס לאירופה, ובין מלחמה נגד הגעה לפלייאוף התחתון", המשיך הבעלים. "זה מתסכל אותי מאוד ואסור לנו בתור קבוצה לקבל שערים כאלה. פשוט הייתה הפקרות בסיום המשחק".

כץ יודע שבשבת הקרובה מצפה לקבוצה משחק קשה בחוץ נגד הפועל באר שבע שנחושה לצאת מהמשבר, והוא אמר: "אם היינו מנצחים אתמול השחקנים היו מגיעים מלאי ביטחון לבאר שבע, שתבוא בטירוף אחרי שלא הצליחה לנצח את רמת גן אתמול. אנחנו נצטרך להיות עוד יותר טובים ממה שהיינו אתמול ואני מקווה שהשחקנים יבינו את זה ויוכיחו שמגיע לנו מקום בפלייאוף העליון".

מעבר לדברים הללו, הבעלים שוקל להביא לקבוצה פסיכולוג שיעבוד עם השחקנים על הצד המנטלי וזאת בעקבות חוסר העקביות.

בצד החיובי של סוף השבוע הייתה החדשה על כך שהמאמן ניצן שירזי ימשיך גם בעונה הבאה. כץ התייחס גם לסוגיה זו ואמר: "אני מאוד מרוצה מהעבודה של ניצן. הוא מוכיח כל הזמן שהוא מאמן טוב ורעב, ואני מקווה שהוא יהיה איתנו עוד הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully