וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "המאבק נהיה יותר קשה וצמוד"

הדס גרינברג

27.2.2011 / 13:17

מאמן הפועל עכו מתכונן להמשך התחרות על מקום בפלייאוף העליון. בקבוצה מוטרדים ממצב המשטח באצטדיון גרין

בהפועל עכו התאכזבו מה-0:0 אתמול (שבת) נגד מכבי נתניה והמאמן אלי כהן אמר: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה. במשחק כזה היינו חייבים לקחת את כל הנקודות. הגענו להזדמנויות ויכולנו לנצח את המשחק למרות שהוא לא התעלה לרמה גבוה. המגרש בנצרת במצב נורא ואי אפשר יהיה לראות בו משחק טוב". כמו כהן, גם השחקנים ואנשי נתניה התלוננו על תנאי המגרש, כשראובן עטר אף ציין בסיום שהוא שמח קודם כל שהשחקנים יצאו בריאים ממגרש כזה.

נכון לעכשיו עכו ממוקמת במקום השישי עם 35 נקודות, כמו גם מכבי פתח תקוה ובני יהודה, כשהמאבק על המקום בפלייאוף העליון הופך לצמוד. באשר למטרות בהמשך העונה הוסיף כהן: "המאבק נהיה יותר קשה והמשחקים הופכים צמודים. זה מה שאני אומר כל הזמן לשחקנים - שהם צריכים להפנים את זה. אבל אין לי טענות אליהם כי אתמול הם נתנו הכל. אם היו אומרים לי בתחילת העונה שנסיים בפלייאוף האמצעי הייתי שמח, אבל עכשיו אנחנו קודם כל רוצים להמשיך לנצח ולהתקדם".

מי שממשיך להשתלב בקבוצה הוא המגן הצעיר חנא נאסר, שממלא את מקומו של שמעון הרוש הפצוע וזוכה למחמאות מכהן ("אני מרוצה ממנו. הוא מגלה יכולת טובה ומשתלב טוב"). בקבוצה מאוכזבים במיוחד מההחמצות הרבות. שגיב כהן שהצטרף לקבוצה בחלון העברות האחרון ממשיך להשתלב היטב ואתמול סיכן את השער של נתניה והחמיץ הזדמנות מצוינת. ניקולס פלצ'וק ממשיך להציג יכולת טובה וגם אתמול עשה שינוי חיובי כשעלה מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully