וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת לפיני זהבי: נסה למכור את אג'ידה

27.2.2011 / 12:51

במועדון חולמים על הכסף שייכנס. דני לוי יחליף את סיני על הספסל: "לפחות עד שנעים יחזור". נעים עשוי לסכם בחודש הבא

בהפועל פתח תקוה חזרו לחייך אחרי הניצחון 0:1 אתמול (שבת) על בית"ר ירושלים במחזור ה-24 בליגת העל, אך באימון השחרור שקיים יובל נעים, הוחלט שלא לדבר על המשחק והמאמן לא קיים אסיפה כלל, וזאת מחשש לפגוע בהכנות למשחק בנתניה.

חבר ההנהלה היחיד שלא נכח באימון היה דני לוי, שישב אתמול על ספסל הקבוצה. במועדון החליטו שלוי יחליף את תומר סיני על הקווים בזמן היעדרותו ולוי מתכוון לשבת על הספסל גם במשחק הגביע בנתניה, על מנת לדרבן את השחקנים בקרוב. "סיני ונעים מורחקים, אז החלטתי לשבת על הספסל, לפחות עד שנעים יחזור", אמר הבוקר דני לוי. "היה משחק טוב ולא הפסקתי לצעוק. הניצחון אתמול הוכיח שהכדורגל שייך לצעירים".

"הוכח העונה שחבר הנהלה על הספסל עוזר לנצח. אולי זה גורם לשחקנים לרצות יותר", אמרו בקבוצה. ביום שלישי (19:30) תתארח הקבוצה בנתניה במסגרת שלב שמינית גמר הגביע. מהמשחק ייעדר רפי דהן, שספג כרטיס צהוב חמישי מול מכבי חיפה.

בפתח תקוה בונים על מזומנים ממכירה עתידית של אג'ידה

הפועל פתח תקוה יצרה קשר עם סוכן השחקנים פיני זהבי במטרה למכור את השוער אוסטין אג'ידה לקבוצה באנגליה לקראת מועד ההעברות בקיץ. זהבי עדיין לא החל לבדוק אפשרות כזאת, אבל בהנהלה כבר מעריכים כי מכירתו תוכל להכניס סכום עתק למועדון, ובכך להכין את הקרקע לקראת ההכנות לעונה הבאה. במקרה שאג'ידה, שצוטט אתמול כי הוא חולם לשחק בהפועל תל אביב, יעזוב - שניר דורי יקבל את אפודת השוער הראשון.

"הפועל תל אביב עדיין לא פנתה, אבל אג'ידה חבר טוב של אניימה, וברור על מי הוא ימליץ אם יעזוב", אמרו בסביבתו של השוער הבוקר. יחד עם זאת, בקרב השחקנים היה מי שביקש להרגיע את ההמולה סביב השוער. "אחרי משחק אחד טוב לא מוציאים שוער לאנגליה וגם לא להפועל תל אביב. יש לו עוד דרך ארוכה לפני שיחליט לשלם עליו הרבה כסף", אמר אחד מהם.

נעים עשוי לסכם כבר בחודש הבא

כפי שפורסם אתמול, במועדון קיבלו החלטה עקרונית להחתים את יובל נעים לעונה נוספת זאת בתנאי שהקבוצה תישאר בליגה. עם זאת, ייתכן שהמאמן יסכם כבר בחודש הבא אם הקבוצה תמשיך להתרחק מהתחתית. נעים אישר אמש את הידיעה ובהנהלה אישרו גם כן כי החלו מגעים להמשך דרכו של המאמן במועדון, כל זאת בתנאי שיעמוד במטרה שהציבו לו. למרות הניצחון שהושג אמש על בית"ר ירושלים, בקבוצה אמרו הבוקר: "אסור שניכנס עכשיו לאופוריה. המרחק מאשקלון הוא שלוש נקודות ואסור לשכוח את הקיזוז".

אפרופו דהן, במועדון מתכוונים לממש את האופציה על השחקן בעונה הבאה. כזכור, פתח תקוה חתמה על חוזה ארוך טווח עם בית"ר טוברוק לגבי השחקן, אך לאחרונה ישנה אפשרות למכור אותו לכל קבוצה בכל מועד ההעברות, כשפתח תקוה תקבל 25 אחוז תמורתו.

בכל מקרה, עד סוף העונה פתח תקוה מתחייבת להודיע לאריק איזיקוביץ' על מימוש ההסכם ולבקש טופס השאלה. גם ישראל זגורי אמור להמשיך עונה נוספת, למרות שהוא אמור לחזור באופן אוטומטי למכבי חיפה. בין המועדונים הושגו הבנות (בעל פה), לפיהן פתח תקוה תקבל זכות ראשונים עליו גם בעונה הבאה, במקרה שלא יהיה חלק מהסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully