וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית: "הגיע לנו הרבה יותר מהפסד"

הדס גרינברג

27.2.2011 / 12:38

מגן קרית שמונה כואב את ההפסד לבני יהודה: "יכולנו לפתוח פער מהיריבות שמחפשות מקום בפלייאוף. הצגנו יכולת טובה"

בקרית שמונה שררה הבוקר (ראשון) אכזבה קשה נוכח ההפסד 3:1 לבני יהודה בבלומפילד. בקבוצה קיוו לשוב למסלול הניצחונות, אך נצערו על ידי הזהובים. כמו במחזור הקודם מול עכו חזרה הקריה מפיגור, אך לא הצליחה לשמור עליו וחזרה לצפון ללא נקודה. מגן הקבוצה אורי שטרית התייחס למשחק ואמר הבוקר: "הגענו למצבים והחמצנו, בני יהודה כבשו משתי בעיטות ועוד כדור ארוך שעשה בלבול בהגנה ובלילי ידע להשתלט ועשה גול גדול של חלוץ גדול. לא הצלחנו להבקיע, אבל לא שיחקנו פחות טוב. הגיע לנו הרבה יותר מהפסד".

על איבוד הנקודות החשובות והמשך המאבקים על הפלייאוף העליון אמר שטרית: "בשלב הזה של העונה, נקודות מאוד חשובות ואיבדנו אותן. חבל כי יכולנו לפתוח פער מהקבוצות שמחפשות מקום בפליאוף העליון ונמצאות מתחתינו. הצגנו יכולת טובה, אבל בלי נקודות זה לא שווה כלום".

ביום שלישי תארח קרית שמונה את הפועל באר שבע במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. שטרית, שזוכר את הנפת גביע הטוטו השנה, טוען שגביע המדינה זה סיפור שונה: "לקחנו את גביע הטוטו, אבל גביע הטוטו זה לא גביע המדינה. זה תואר רשמי ומכובד, מפעל חשוב ואנחנו יכולים לעלות לרבע הגמר, שזה לא צחוק. באר שבע קבוצה טובה והיה קשה לנו נגדם בסיבוב הראשון. סיימנו מולם ב-1:1 גם במשחק שהיינו טובים יותר. נקווה להעפיל לשלב הבא".

לראשונה מאז הצטרף, קיבל אתמול הבלם איתן טיבי את ההזדמנות בהרכב. טיבי שהצטרף לקבוצה לפני כחודש משרלרואה הבלגית המתין להזדמנות הראשונה וקיבל את הקרדיט במקומו של הקפטן יניב לביא שירד לספסל. בקבוצה הרגישו החמצה לאחר ההפסד אתמול בעיקר כי היכולת היתה טובה, אך הזדמנויות טובות של ברק בדש וויאם עמאשה לא הניבו שער. מי שממשיך להצטיין הוא שמעון אבוחצירא שכבש שער רביעי בששת המשחקים האחרונים. לראשונה מאז החזרה מפציעה ירד לספסל תומר סוויסה ואת מקומו בהרכב תפס אופיר חמו שחיכה להזדמנות בסבלנות. כבר היום ישובו השחקנים לאימון שחרור ומחר יערכו את האימון המסכם לקראת משחק הגביע.

מחירי הכרטיסים למשחק הגביע ביום שלישי יעמדו על 10 ש"ח בלבד, כשחיילים ייכנסו בחינם. וויליאם נג'ובו ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים, בעוד בריאן חרסיסיץ' יחזור אחרי שהיה מושעה בגלל אותה סיבה בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully