וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר גואטה: "עם טעויות כאלה לא נישאר בליגה"

27.2.2011 / 10:32

קשר אשקלון מצר על ההפסד ("השער השלישי של מכבי ריסק אותנו"), וההסתבכות בתחתית. כעס בקבוצה על איליה יברויאן

בהפועל אשקלון היו מאוד מאוכזבים בסיום משחק ההפסד אמש (שבת) 4:2 למכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. בקבוצה מבינים שהניצחון של הפועל פתח תקוה (על בית"ר ירושלים) והתיקו של בני סכנין (באשדוד) מקרבים אותם עוד יותר לקו האדום דבר שיוצר לחץ בלתי רגיל במועדון.

מי שבלט לטובה, חרף ההפסד, היה שניר גואטה, שאף כבש שער יפהפה. "לעומת המשחקים האחרונים שלנו דווקא שיחקנו טוב ויכולנו להפתיע את מכבי במחצית השנייה. עשינו טעויות של טרום ילדים ושילמנו עליהם. עם טעויות כאלה לא נישאר בליגה. אחרי שהשווינו היינו בטוחים שנעלה ל-2:3. מכבי שיחקה מאחור ועל מתפרצות, אבל עשינו טעות. השער השלישי שלהם ריסק אותנו. יכול להיות שהתלהבנו יותר מדי אחרי השוויון, אבל היה קשה לעצור את זה כי רצינו לנצח".

גואטה מודע לעובדה שהקבוצה נמצאת במצב קשה אך מנסה להישאר אופטימי: "לא ניצחנו חמישה משחקים וקשה להתאמן כל השבוע עם הראש למטה, אבל אנחנו צריכים להרים את עצמנו".

מעבר לגואטה, בקבוצה כעסו מאוד בסיום על איליה יברויאן שהורחק והמאמן גיא עזורי אף העיר לו. כתוצאה מהרחקתו של החלוץ, נותרה הקבוצה ללא שחקני התקפה למשחק הגביע ביום רביעי נגד הפועל תל אביב, כשבנוסף ליברויאן, גם סרג' איילי פצוע וייעדר לפחות בחודש הקרוב וייתכן שגם עד תום העונה. גם הבלם סואד פילקוביץ' נפצע בברכו, ורק היום תתברר חומרת פציעתו והאם יוכל לשחק במשחק הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully