וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אק אידסון: "לא צריך לדבר יותר על המשחק"

27.2.2011 / 9:46

פורוורד מכבי ת"א שם את ההפסד לברצלונה מאחור, ולומד לקח: "צריך לדעת לנצח משחקים צמודים". בלאט טס לרוסיה

לאחר שהפסידו לברצלונה ביום חמישי במחזור החמישי של שלב הטופ 16 ביורוליג 92:85 לאחר הארכה, זכו שחקני מכבי תל אביב להפוגה קצרצרה מאימונים ביומיים האחרונים. באופן טבעי קיימת אכזבה בקרב הקבוצה בשל ההפסד, אולם הצהובים אינם מאבדים תקווה ומאמינים שיצליחו לעבור את שלב ההצלבה גם ללא יתרון ביתיות.

צ'אק אידסון, שסיים את המשחק עם 13 נקודות, התייחס להפסד. "בתחילת המשחק עשינו את מה שתכננו ואת מה שהיינו צריכים לעשות", אמר אידסון לוואלה! ספורט, "אבל המחצית השנייה הייתה שונה, ברצלונה פשוט השתלטה על המשחק וקלעה שלשות חשובות.

"אמנם הגענו להארכה, אבל לא שיחקנו כמו שאנחנו יודעים", הוסיף אידסון. "אבל אין מה לדבר יותר מדי על המשחק הזה וצריך לשים אותו מאחורינו. צריך לזכור, ברצלונה היא קבוצה טובה מאוד ובגלל זה היא ניצחה".

עם זאת, האמריקאי סבור שההפסד לא יפגע במכבי. "אני לא חושב שתהיה למשחק הזה השפעה על ההמשך, הרי הצגנו יכולת טוב לאורך כל העונה. מה שכן צריך ללמוד זה כיצד לנצח משחקים צמודים בבית", אמר אידסון.

ביום שישי טס המאמן דייויד בלאט לרוסיה במטרה להיפגש עם הוועדה המקצועית של ההתאחדות המקומית, זאת במסגרת המשך תפקידו כמאמן נבחרת רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully