וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פ"ת החליטו: נעים ימשיך אם הקבוצה תישאר

26.2.2011 / 23:31

גורם בקבוצה אישר לאחר הניצחון על בית"ר: "דיברנו איתו, מקווים להישאר". שחקנים אמרו: "עצוב מאוד מה שקורה לבית"ר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בהפועל פתח תקוה קיבלו החלטה עקרונית להשאיר את יובל נעים בקבוצה אם הקבוצה תישאר בליגה ושיחות ראשוניות עם המאמן נערכו בימים האחרונים בעניין, אם כי לא בצורה פורמאלית. ההתקדמות של הקבוצה בשבועות האחרונים היא זו שהביאה לשיחות ראשונות בעניין, כשגורם בקבוצה אישר הערב: "דיברנו עם יובל ואמרנו לו שנרצה שימשיך, אבל קודם נצטרך להישאר בליגה. אין ספק שהוא נכס חיוני למועדון, כולם רואים מה הוא עשה בקבוצה למרות העזיבה של דודו ביטון, אסוס וויסה".

נעים עצמו אישר אף הוא את הידיעה ואנמר הערב לוואלה! ספורט: "זה נכון שדיברו איתי. הכיוון הוא חיובי ואני מאמין שיהיה בסדר. הכי חשוב זה שהקבוצה תישאר בליגה". נעים אהוד מאוד על אנשי הקבוצה ובעיקר על תומר סיני, שדאג להביא אותו לקבוצה לאחר עזיבת אלי מחפוד. השיחות בעניין מחזקות את ההשערה שחלק מחברי ההנהלה יישארו בעונה הבאה, למרות הדיבורים סביב עזיבה אפשרית.

נעים, יש לציין, הדריך את הקבוצה הערב מהיציע לאחר שהורחק משלושה משחקים על ידי בית הדין המשמעתי. הוא נעזר בטלפון הסלולרי ממנו העביר הוראות לסקאוט איציק שאקי ומאמן השוערים שמעון מועלם שהדריכו את המשחק, אבל הוא יוכל להעביר את המשחק הבא מול סכנין, כיוון שהוא מורחק רק מהמשחק הקרוב בנתניה, שייערך ביום רביעי במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה. "זה לא קל להעביר משחק מהיציע. באופי שלי אני חייב להיות התנועה כל הזמן ולהעיר את השחקנים מהספסל, אבל עשיתי כמיטב יכולתי", אמר הערב המאמן בהקשר הזה.

בחדר ההלבשה נמשכו החגיגות דקות ארוכות. סיני נכנס לחדר ההלבשה בסיום והודה לשחקנים באופן אישי. בהמשך נכנס לחדר ההלבשה חלוץ שרלרואה, דודו ביטון, שמאז שעזב את הקבוצה עלה סימן שאלה גדול לגבי עתידה. ביטון שאמר לשחקנים: "כנראה שהבאתי לכם ברכה, שיהיה בהצלחה". בצוות המקצועי מרוצים מאוד מההופעה של השוער אוסטין אג'ידה, שהציל את הקבוצה מספר פעמים משוויון בטוח, אבל השחקנים הפתיעו כשדיברו לאחר המשחק בעיקר על המצב העגום של בית"ר ירושלים. "אנחנו בתוך החגיגות שלנו, אבל פשוט עצוב מה שקורה עם בית"ר", אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר הוסיף: "זאת קבוצה עם קהל ומסורת וחבל מאוד לראות אותה במצב הזה. לשחקנים שם פשוט אין חשק ומחויבות. גם אנחנו היינו במצב הזה וקשה לצאת ממנו".

אגב אג'ידה, בהפועל פתח תקוה כבר הודו בעבר כי המטרה תהיה למכור את השוער לקבוצה באירופה בעונה הבאה. השוער עצמו התבטא הערב כי הוא חולם לשחק בהפועל תל אביב.

בקבוצה החמיאו לתפקוד של מרכז ההגנה במשחק ולניסיון והמנהיגות של גל כהן שהשילוב עם פביאן סטולר עולה לו יפה, לצד הדומיננטיות של שחקני הקישור וההתקפה, בהם רפי דהן, ישראל זגורי ורועי גורדנה, שממשיך להפתיע את הצוות המקצועי ויקבל קרדיט גם בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully