וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל באר שבע מתחילים לאבד סבלנות

26.2.2011 / 21:55

קראו לשחקנים "ביזיון" ו-"אין לכם כבוד" ב-0:0 נגד ר"ג. גורם בקבוצה: "אפשר להבין אותם, אבל היו חסרים שחקני מפתח"

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, בהפועל באר שבע קיוו לנצל את המפגש עם נועלת הטבלה, הפועל רמת גן, כדי להתאושש, אבל סיימו עם אכזבה נוספת בדמות 90 דקות שהסתיימו ללא שערים. לקראת סיום המשחק החלו אוהדי הקבוצה לאבד סבלנות וקראו לעבר השחקנים "ביזיון" ו"אין לכם כבוד". הבעלים, אלונה ברקת, נראתה מאוד מאוכזבת בסיום.

בבאר שבע תלו את התוצאה המאכזבת גם בהיעדרויות של אביתר אילוז, וויליאם סוארס וערן לוי - כולם בגלל צבירת כרטיסים צהובים - וגורם בקבוצה אמר לאחר המשחק: "אפשר להבין את הקהל. לא שיחקנו טוב, אבל צריך להבין שרוב השחקנים המרכזיים לא שיחקו". אם לא די בהיעדרויות הכפויות, דוד רביבו הוחלף במהלך המחצית הראשונה אחרי שנפצע והחלוץ דובב גבאי חש ברע והקיא במהלך המשחק.

המאמן ניר קלינגר אמר בסיום: "מה שראינו היום לא מספיק. בכדורגל שלנו מייצרים או אופוריה או פניקה ולכן אני צריך למצוא איזון. המצב הזה יעבור, המורחקים יחזרו, צריך לזכור ששיחקנו בהרכב חסר. אני לא בטוח לגבי השער שנפסל לנו. צריך לבדוק אם זה היה נכון או שהשופט פסל גול בטעות".

קלינגר הוסיף: "האם אנחנו סובלים מהיעדר ביטחון? כן. זה אחד הסימפטומים שיש אחרי שני הפסדים ואני צריך לטפל בזה. הכל צפוף באזור שלנו בטבלה ואני מקווה שנעשה צעד קדימה".

מאמן רמת גן, ירון הוכנבוים, סיכם: "בהחלט יכולנו לנצח. אין כמו שלוש נקודות, אבל לא הצלחנו לעשות את זה למרות משחק טוב שלנו. בשבוע שעבר דיברתי בעיקר על הפצועים והמורחקים והיום ראינו שחקנים כמו בוקסנבוים וסימנטוב חוזרים, ולכן שיחקנו טוב יותר. נגד מכבי חיפה בשבוע הבא ברור שהסיכויים לא גדולים, אבל בכדורגל אין דבר שהוא לא אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully