וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "המצב שלנו בכי רע"

מאמן בית"ר ירושלים לא נשמע אופטימי אחרי ההפסד להפועל פ"ת: "לא יהיה לנו קל". יובל נעים: "משחק הרואי של השחקנים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים ממשיכה להידרדר. הקבוצה של רוני לוי ספגה הערב (שבת) הפסד נוסף, הפעם 1:0 להפועל פתח תקוה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל, לאחר שער של עידו אקסברד בדקה ה-44.

הירושלמים שוב נראו רע ונותרו במקום ה-12 עם 25 נקודות בלבד, בעוד ליריבתה הערב יש 23 נקודות והיא במקום ה-13. היכולת העלובה של בית"ר לא נעלמה גם מעיניהם של אוהדי הקבוצה ולאחר המשחק התגודדו כ-700 מהם מחוץ לחדר ההלבשה של הקבוצה וקיללו את השחקנים.

חלק מהשחקנים, דוגמת קובי מויאל ותומר בן יוסף, בחרו לצאת מהאיצטדיון דרך מאות האוהדים וספגו קללות. השחקן אליו כוונה רוב האש היה אבירם ברוכיאן, לו שרו האוהדים "איזה קפטן בן זונה".

לוי: "היו לנו גם רגעים טובים"

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, אמר בסיום: "הפסדנו היום לקבוצה שנמצאת איתנו במאבקי התחתית והמצב שלנו הוא בכי רע. אני מגיע נסער אחרי המשחק, ואנחנו צריכים לחשוב במהלך השבוע איך להתכונן כדי להמשיך לעבוד קשה. זה לא יהיה קל כי בליגה המשחק הבא שלנו הוא הפועל תל אביב וזו משוכה גבוהה מאוד".

על המשך הדרך הקשה של בית"ר בתחתית, הוסיף המאמן: "יהיה לנו קשה עד הסוף ונצטרך לתת את הכל. אם אני מסתכל על החצי השני של המשחק ועל חלקים בחצי הראשון, אז היו לנו רגעים טובים. לשחקנים הייתה הרבה איכפתיות והשוער של פתח תקוה היה המצטיין במשחק, מה שאומר שהיינו בסדר. לא מתאים לנו לקבל שער כזה, כשאנחנו בנוכחות של ארבעה שחקנים ברחבה לעומת שחקן אחד. אנחנו נתייחס במלוא הרצינות למשחקי הגביע. נעלה עם הרכב של שחקנים שפחות משחקים כי הראש שלנו הוא בליגה, לא בגביע".

על החלפתו של אבירם ברוכיאן, אמר רוני לוי: "חשבתי שאני רוצה חלוצים ולכן העדפתי להוציא אותו. כשאתה מפסיד חמישה משחקים, אתה לא יכול להיות מרוצה מאף אחד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אג'ידה: "היינו אגרסיבים"

יובל נעים, מאמן הפועל פתח תקוה, התעמת בסיום עם חלק מאוהדי בית"ר, שבחרו לקלל אותו משום מה. על המשחק של קבוצתו אמר בסיום: "היה לנו משחק פחות טוב, אבל הראינו הרבה אופי. יש לנו את השוער הכי טוב בארץ יחד עם אניימה. אנחנו מאוד שמחים מהניצחון וצריכים לשחק הרבה יותר טוב. הייתה עייפות של השחקנים, אבל היה משחק הרואי של השחקנים וללא פשרות. אני מאחל לבית"ר לצאת מהתחתית כי היא חשובה לכדורגל הישראלי, אבל בית"ר כבר לא מפחידה ומבהילה, כל הכבוד לשחקנים שלי ואני מקווה שניצור המשכיות".

על העובדה שלא עמד על הקווים והדריך את קבוצתו: "לצערי מוציאים מהקבוצה מאמן שחשוב לה. אין פה עניין של אגו מבחינת הספסל שלנו, ומה שחשוב זו הצלחת הקבוצה. הניצחון שייך לאלה שישבו על הספסל ועשו בעצם את הניצחון. אנחנו מכוונים רק להישארות בליגה ונקווה שגם בגביע נמשיך כמה שיותר גבוה. אני מקווה מאוד שנעשה את זה כי השמיים הם הגבול".

שוער הפועל פתח תקוה אוסטין אג'ידה, שהיה הטוב במגרש, הוסיף: "ידענו שאנחנו צריכים לנצח כי זה משחק חשוב. עבדנו קשה כקבוצה. היינו אגרסיבים ומכיוון שהיינו צריכים את הנקודות, עשינו את הכל כדי להצליח. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כדי להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully