וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי פ"ת: יואב כץ חש בשינוי

עם זאת, הבעלים דורש עקביות. אבוקרט ואבו ניל בהרכב. במלאבס, גולן התאמן אך לא יפתח, אבו ענזה כן (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה באצטדיון בקריית אליעזר היה ב-2004/5. המלאבסים הביסו 0:3 כשהכובשים היו רוביל סרסור, אסי משיח ועומר גולן. השניים האחרונים עדיין משחקים בקבוצה כיום.

* בכל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, הפועל חיפה כבשה שני שערים לפחות.

* מכבי פתח תקוה לא סיימה העונה משחק ב-0:0. האדומים מהכרמל רשמו שלוש כאלה, שניים מהם בקריית אליעזר.

* פתח תקוה לא ניצחה שלושה משחקים ברציפות בחוץ. סתם מקרה או משבר? בקרוב תדעו.

מפתחות וטקטיקה

הפועל חיפה:

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בשבת הקודמת, הפועל חיפה ידעה את אחד השבועות השמחים שלה העונה. למרות זאת, בקבוצה יודעים כי משחק זה הוא מבחן גדול עבורם במטרה לחבר שני ניצחונות ברצף אחרי תקופה ארוכה בניסיון לייצר עקביות.

"זו בדיוק הבעיה שלנו העונה", אמר מארה"ב הבעלים יואב כץ. "אני מסיר את הכובע בפני השחקנים שניצחו את מכבי תל אביב, אבל הכי חשוב זה לדעת לשמור על אותה יכולת ולדעת לנצח משחקים מול מכבי פתח תקוה בבית וכמו מול נתניה לפני שבועיים. אני מרגיש שמשהו השתנה בקבוצה, ואפילו השבוע התקשרו אליי שחקנים ואמרו לי שצדקתי כשאמרתי בתחילת העונה שהמקום שלנו צריך להיות בפלייאוף העליון. אני מקווה שננצח ומאמין שאפשר לתפוס מקום שמוביל לאירופה".

מעבר לדבריו של כץ, ניצן שירזי, שסיכם השבוע על המשך עבודתו בהפועל חיפה גם בשנה הבאה, נאלץ לערוך שני שינויים בהרכב. עומר ורד וחנן ממן, שצברו חמישה כרטיסים צהובים, ייעדרו ואת מקומם אמורים לתפוס רן אבוקרט, שיוסט לעמדת המגן הימני, ואמיר אבו ניל או הישאם כיוואן, במקומו של ממן. גולן חרמון ימשיך לפתוח כנראה על הספסל, כשאושרי ישמש כבלם לצד סביטי ליפנייה.

מכבי פתח תקוה:

אחרי הסרט על שייטת 13 והבילוי בפאב, הלהיט התורן באסיפת הווידאו של מכבי פתח תקוה היה קלטת ממשחקה של ארסנל מול ברצלונה (1:2 לתותחנים). פרדי דוד הסביר מעט על העמידה הטקטית של שתי הקבוצות ועבר להקרין מעט קטעים של הקבוצה שלו.

עומר גולן חזר להתאמן רק היום ולא יפתח בהרכב. אסי משיח לא התאמן ולא יהיה בסגל, אבל בכל מקרה לא אמור היה לפתוח. גם נבוישה מרינקוביץ' בספק גדול אבל לא נראה שייכלל בסגל. בהיעדרו של סבסטיאן סנסוני בשל צהובים, לפרדי דוד אין התלבטות - ההרכב שהביס את הפועל רמת גן ימשיך לשחק. קובי גנון חוזר מהרחקה, אבל אלירן דנין יפתח ב-11.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: אייל טרטצקי

למרות שהיכולת התקפית במשחק בית חשובה, דווקא לקפטן שמשחק כמגן השמאלי יש חשיבות גדולה במשחק והיא לא בהכרח רק בצד המקצועי אלא יותר המנטלי. חיפה של השנה היא הקבוצה הכי לא יציבה בליגה: בעוד שהיא מנצחת קבוצות מהחלק העליון של הטבלה הרי שהיא כושלת במשחקים שעל הנייר קלים יותר. חיפה מגיעה כסוג של פייבוריטית, אך בכל משחק שהיא הגיעה ככזאת היא בדרך כלל לא הצליחה לנצח. לפיכך, טרטצקי יצטרך להביא את הניסיון והשקט שלו כדי לעזור לחבריו במגרש ולסחוף אותם ליכולת שתביא ניצחון.

מכבי פתח תקוה: מוראד אבו ענזה

שער הבכורה של הרכש החדש אותת לגדולים ממנו בקבוצה מה הוא מסוגל לעשות. העובדה שהוא יפתח בהרכב בפעם השניה מעידה שהתחרות העונה על מקום בהתקפה של מכבי פתח תקוה לא יהיה קל כמו שחשבתם ושזה אולי התחליף הראוי למה שפתח תקוה מחפשת כבר הרבה זמן - שחקן התקפה נוסף שיאיים על חולצת ההרכב. אחרי שחורר לא מעט רשתות בליגה הלאומית, לאבו ענזה יש את הדחף להיכנס לתודעת אוהדי הספורט ולהוכיח שמכבי פתח תקוה לא מסוגלת רק לגדל חלוצים, אלא גם לטפח אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, אמיר אבו ניל (הישאם כיוואן), אסי בלדוט, סאשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ג'ו ביזארה, מורד מגמאדוב, אלירן דנין; יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג, מורד אבו ענזה; טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully