וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזים ורימוני עשן באימון הפועל תל אביב

יומיים למשחק העונה: אחרי השקט אמש, הקהל האדום עשה רעש כשהגיע לדרבן ולהטריף את השחקנים. בלט בחסרונו: אלי גוטמן

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק העונה שייערך ביום ראשון (20:45, שידור ישיר בערוץ 1 וב-511 HD) במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. האדומים, כזכור, מרוחקים רק שתי נקודות ממכבי חיפה, וניצחון יעלה אותם על חשבון הירוקים למקום הראשון.

אם אתמול התאפיין האימון של האדומים בשקט יחסי, הרי שהיום הוא כבר נפתח ברעש גדול, כעשרות אוהדים הגיעו למתחם האימונים חודרוב בוולפסון כדי לדרבן ולהמריץ את השחקנים לקראת המשחק. האוהדים זרקו חזיזים ופתחו רימוני עשן שצבעו את האזור לכמה דקות בצבע לבן, וכמובן ביקשו מהשחקנים "להילחם ולתת הכל על המגרש". ביום שבת תערוך הפועל את האימון המסכם שלה.

שינוי נוסף בהשוואה לאימון אמש, היה חסרונו של המאמן אלי גוטמן. כזכור, גוטמן הגיע לאימון האדומים אתמול ודיבר במסיבת עיתונאים, בה אמר שהוא מקווה לחזור למשחק האדומים נגד בני סכנין. היום גוטמן לא הגיע למתחם, כאשר עוזרו, יוסי אבוקסיס, היה זה שחזר להעביר את האימון, כפי שעשה מאז אירוע הלב של המאמן הראשי.

מבחינת ההרכב וכפי שכבר הסתמן, אבוקסיס מתכנן לעלות כנראה עם ההרכב שפתח במשחק הניצחון של הקבוצה בבאר שבע ביום שבת שעבר. מה שאומר ששי אבוטבול ואביחי ידין ימשיכו לתפקד כשני קשרים אחוריים במרכז המגרש, בעוד שערן זהבי יפתח כקשר שמאלי וגילי ורמוט בימין. בן שהר וטוטו תמוז יתופקדו כשני חלוצים זה לצדו של זה. שני שחקני הרכש בחלו ההעברות בינואר, הקשר-חלוץ אלרואי כהן והבלם מריו פא'צלקה, ימשיכו לחכות להזדמנות שלהם מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully