וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי נתניה: הקרב על הפלייאוף העליון

הדס גרינברג

25.2.2011 / 10:48

השתיים, שמדורגות 6-7 עם מרחק נקודה ביניהן, נפגשות בגרין. פידליס פצוי, ברקאי יחליפו, הרכב חסר לעטר, אסור עשוי לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שישה מפגשים בלבד נערכו בעשור האחרון בין הפועל עכו למכבי נתניה. המאזן בין השתיים מציג שיוויון, שני ניצחונות לכל אחת, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.

* בששת המשחקים מובילה עכו עם תשעה כיבושים לעומת שישה של הנתניה.

* המפגש עם הכי הרבה שערים בין השתיים בעשור האחרון התקיים בליגה הלאומית בעונת 04/05 ונגמר בניצחון ביתי 2:3של נתניה. רק משחק אחד מתוך השישה נגמר ללא שערים.

+במפגש האחרון בין השתיים נתניה חטפה חמש פעמים, עם שלושה כדורים ברשת (3:1) ושני שחקנים מורחקים (אחמד סבע ואוראל דגני). השניים יפתחו מחר בהרכב של עטר כמו גם כובש הצמד של עכו, רועי דיין. מוחמד כליבאת שהשלים את השלישי מחוץ לסגל בשל פציעה.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי התיקו בשבוע שעבר נגד קרית שמונה (2:2) מחכה לקבוצה מבחן נוסף נגד קבוצה שרוצה לחלוף על פניה בטבלה במאבק על הפלייאוף העליון. למרות הירידה למקום השישי, בעכו הצהירו השבוע כי הם אינם מוכנים לוותר על הפליאוף העליון. המאמן אלי כהן, שלא אהב השבוע את חוסר הרצינות של שחקניו, הבהיר להם בכעס שיתעוררו וכי מדובר במשחק על שש נקודות מול קבוצה שנמצאת במרחק נקודה בלבד. כהן לא מתכנן שינויים בהרכב מלבד שינוי כפוי אחד, כשגבע ברקאי יפתח במרכז ההגנה על חשבון דימקאו פידליס הפצוי. צמד שחקני הרכש החדשים, אלכסנדר זהבי ואבי כנפו, ימשיו לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי. כזכור, זהבי בישל במחזור האחרון לכנפו את שער הבכורה שלו בעכו. ניקולאס פלצ'וק, שהביא לעכו את הנקודה לאחר שנכנס כמחליף מול הקריה צפוי לקבל יותר דקות משחק.

כהן הקרין לשחקניו קטעי וידאו של נתניה ואמר כי מדובר בקבוצה דינמית ומהירה, שיש להיזהר מההתקפות מתפרצות שלה ולא לתת חופש לשחקניה. המאמן ביקש מהשחקנים לבוא עם התלהבות ולשחק אגרסיבי: "מה שמשנה זה רק שלוש הנקודות בסיום", אמר להם.

מכבי נתניה:

עם רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות בחודש האחרון, בנתניה התחילו לחשוב ברצינות על הפלייאוף העליון. השחקנים של ראובן עטר ינסו להמשיך במומנטום וגם לנקום את ההפסד בסיבוב הראשון. הבשורות הפחות טובות מגיעות מכיוון מצבת השחקנים שתעמוד לראשותו של עטר כאשר לא פחות מארבעה שחקנים ייעדרו. מדובר בדלה ימפולסקי, לאוניד קרופניק ועדי נמני המוצהבים וחן עזרא שמחלים מפציעה. את מקומו של ימפולסקי ימלא עומר פרץ ובמקומו של קרופניק יוסט אוראל דגני לעמדת הבלם לצידו של עומרי בן הרוש כאשר מי שימלא את מקומו בעמדת המגן הימני יהיה ניר נחום שיוסט מהקישור. את מקומו של נחום בקישור יתפסו מאור אסור או גיא גומברג.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: ניקולאס פלצ'וק

הארגנטינאי, שכבש במחזור האחרון את השוויון לרשתה של קרית שמונה (2:2), עשוי לקבל דקות משחק רבות יותר. אם ימשיך להציג שינוי חיובי כפי שעשה במחזור הקודם, הוא עשוי לגרום לאלי כהן להחזיר אותו להרכב הפותח ממש בקרוב.

מכבי נתניה: עומר פרץ

גם פרץ כבש בשבוע שעבר ב-0:3 על אשקלון, ומחר הוא יפתח במקומו של ימפולסקי. הרשר פתח עד כה העונה בשני משחקים בלבד ויש לו הזדמנות להוכיח לראובן עטר כי השער במחזור הקודם, שהיה השני שלו העונה, לא היה מקרי וכי אם יעניק לו לעיתים קרובות יותר את חולצת ההרכב אולי יראו יותר כדורים ברשת היריבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, גבע ברקאי, חנא נסאר, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, אלכסנדר זהבי, אבי כנפו, רועי דיין.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, ניר נחום, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, מאור אסור (גיא גומברג), עומר פרץ, פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully